ذوب آهن موزیک

ساخت وبلاگ
چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : بررسی مشخصات میتسوبیشی میراژ 2018 بخوانید :

این نکته که بی زن تحول رونوشت 2018 میراژ به علاقه مدل سال نوین این است که در کنار صندلی شوفر جوخه ای جهت خلوت دست او جایگیری داده شده است, بروز کننده بیش چیزهاست. در این بخش از اعلام و بی خبرگذاشتن امروز می توانید راجع دقت ویژگیها میتسوبیشی میراژ 2018 داده ها مستلزم را کسب کنید.

Résultat de recherche d'images pour "Mitsubishi Mirage 2018"
مواد اولیه بکار رفته در ساخت این ماشین علاوه شاق و با کیفیت قابل تصویب است, اما میراژ در حد بنفسه تسهیلاتی مرحمت دارد که جامع دوربین عقب, بلوتوث و اسلوب صوتی با LCD تاچ 7 اینچی می شود, هر چند در صورتی که تریم های ES یا GT را برگزینی کنید بررسی مشخصات میتسوبیشی میراژ 2018 امکاناتی همچون گرمکن صندلی، تو دوزی های چرم و Apple Carplay و Android Auto نیز خواهید داشت و همه اینها برای سواری با ثنایا قیمت 15 بلبل دلار افزون خوب است.

 

 

میتسوبیشی در میراژ 2018 كامل سعی خود را کرده است که نمای اندرونی ظاهری و باطنی بیگانه را در کوچکترین حال ممکنه نگارگری برنامه ریزی کند و این نگارگری برنامه ریزی کوچک فضای خارجی را تحت وجهه اسكان ندهد.

 اما با وجود آزگار گسیختگی که این خودروساز در جزئیات نگارگری برنامه ریزی به خرج داده و مصرف از روبان های کرومی در جسم باز هم این اتومبیل قطعا علاقمندان به خودروهای کم اوج و یا کوپه های عضلانی را جذب نخواهد کرد. هدف از احداث میراژ این بوده که راجع به حساب افرادی که به دنبال آن هستند که به كم بها ترین شکل ممکن از اتومبیل كاربرد کنند گزینه ای باشد, و در این نقش نیز واقعا كامكار بوده.
Résultat de recherche d'images pour "Mitsubishi Mirage 2018"

پیشرانه بکار رفته در میراژ 2018 یک سواری 1.3 لیتری با توان 78 اسب دمه دود تف و 100 نیوتن متر گشتاور است و همانطور که از این اعداد بر می آید این موتور بی حد باعرضه نیست. خوشبختانه این خودرو زیاد سبک است و وسن اقتضا به توانایی اضافی ازجهت وفات ندارد و به خاطر سایز کوچکی که دارد بسیار چایک است و تمامی اینها این ماشین را به گزینه ای امید اندوه آل بابت اخبار سیاحت های صحرانشین بدل کرده است.برای استجاره ماشین امتعه میتسوبیشی آن هم در آداك زیبای کیش یا تهران می توانید به ما اعتماد کنید...

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 363 تاريخ : 27 اسفند 1397 ساعت: 2:25

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : حذف اکانت تلگرام بخوانید :

همانطور که می دانید Telegram یکی از سریع ترین و امن ترین برنامه های چت و مسیجینگ در پلتفرم های گوناگون است که با استفاده از آن قادر خواهید بود در محیطی بسیار کاربرپسند به ارسال عکس و فیلم و سایر اسناد با سرعت بالا پرداخته و فایل های خود را با دوستانتان در هرجای دنیا به اشتراک بگذارید و به چت و گفتگو با آن ها بپردازید.


از آنجا که قسمت تازه تاسیس حذف اکانت مسنجرها با استقبال بسیار خوب شما دوستان رو به رو شده، بخش آموزش اندروید سیتی تصمیم به کامل تر کردن این بخش نموده و امروز قصد ارائه آموزش کوتاهی برای حذف اکانت و حساب کاربری برنامه تلگرام نموده و از آن دسته از دوستانی که به هر دلیل تصمیم به پاک کردن دائمی و همیشگی حساب تلگرام خود گرفته اند دعوت می کنیم تا پایان این آموزش همراه ما باشند.

 برای حذف اکانت تلگرام مراحل زیر را قدم به قدم طی کنید :

1

به آدرس زیر که مرجع رسمی حذف اکانت تلگرام است مراجعه نمایید.

https://my.telegram.org/deactivate

2

حال همانند تصویر زیر شماره موبایل خودتان را وارد کنید و گزینه Next را بزنید (اگر ساکن ایران هستید شماره را با پیشوند ۹۸+ وارد نمایید)

*به طور مثال اگر شماره ی شما ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ می باشد، باید به صورت ۹۸۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹+ وارد کنید.

آموزش دیلیت اکانت تلگرام، حذف اکانت تلگرام

3

اکنون برنامه تلگرام را باز کنید.یک پسورد از سوی سرورهای تلگرام همانند شکل زیر برایتان ارسال می شود که در مرحله بعد لازمتان می شود.

آموزش دیلیت اکانت تلگرام، حذف اکانت تلگرام

4

رمز ارسال شده در مرحله قبل را درون کادر Password وارد نمایید و گزینه Sign in را کلیک کنید.

آموزش دیلیت اکانت تلگرام، حذف اکانت تلگرام

5

اگر تصویری مانند شکل زیر برایتان نمایان شد، گزینه Deactivate account را زده و به قسمت بعد بروید (به تازگی این مرحله دیگر نمی آید!)

آموزش دیلیت اکانت تلگرام، حذف اکانت تلگرام

6

اکنون تصویر زیر را مشاهده خواهید نمود.گزینه Done را انتخاب کنید (می توانید فیلد دلیل را همانند تصویر زیر پر کنید)

آموزش دیلیت اکانت تلگرام، حذف اکانت تلگرام

7

اکنون دو گزینه همانند تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود.گزینه Yes، delete my account را انتخاب و اکانت تلگرام خود را برای همیشه حذف کنید.

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 355 تاريخ : دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت: 17:15

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : دانستنی هایی از شهر باکو بخوانید :

دانستنی هایی از شهر باکو

1- زبان رسمی مردم کشور آذربایجان، آذری است که به زبان و لهجه ترکی آذری زبان های ایرانی شباهت بسیاری دارد. 

2- جالب است بدانید که زبان دوم مردم آذربایجان و شهروندان باکو، زبان روسی است که به صورت گسترده ای در شهر کاربرد دارد. با این حال زبان انگلیسی نیز در برخی از شهرهای باکو توسط مردم مورد استفاده قرار می گیرد.

  • معرفی شهر باکو

3- ساعت رسمی آذربایجان 30 دقیقه از ایران جلوتر است. 

4- اگر می خواهید به صورت شخصی و زمینی به اذربایجان سفر کنید، تا حد امکان روزی به غیر از جمعه را برای عبور از مرز انتخاب نمایید.  روزهای جمعه و ساعات میانی روز بسیار شلوغ تر از دیگر اوفات اند. 

5- به هنگام گردش در باکو، بازدید از مکان هایی چون برج های شعله باکو، مسجد بی بی هیبت، قصر شیروان شاه، مرکز فرهنگی حیدر علیف، برج میدن (دختر)، میدان آبنما و ... را از دست ندهید. 

6- عکاسی در مکان هایی مانند مترو و از ساختمان های رسمی ممنوع است، پس جدا از این کار خودداری کنید. 

7- پلیس آذربایجان بر روی رد شدن از خیابان در مکان هایی غیر از عابر پیاده بسیار حساس است و جریمه آن 20 منات آذربایجان (معادل 126,870 تومان

)  است.

واحد پول آذربایجان، سطح قیمت باکو 

واحد پول کشور آذربایجان منات است که هر 1 منات آذربایجان (معادل 6,340 تومان

).

از جمله اسکانس های رایج این کشور می توان به اسکناس های 1 (خاکستری)، 5 (نارنجی)، 10 (آبی)، 20 (سبز)، 50 (زرد)، 100 (ارغوانی) مناتی و سکه هایی چون 1، 3، 5، 10، 20، 50 قپیکی اشاره کرد. خوب است بدانید که هر 100 قپیک برابر است با یک منات. 

برای تبدیل ارز دو راه در پیش دارید: 

1- در ایران دلار بخرید و آن را در صرافی های آذربایجان به منات تبدیل کنید. حسن انجام این کار، تبدیل ارز بدون پرداخت سود است.

2- به طور کلی برای تبدیل ارزهای غیر متداول مانند منات باید به شعب بانک‌ِ ملی در سطح شهر مراجعه کنید.

همچنین، از آن جا که در تمام نقاط شهر دستگاه های خود پرداز (ATM) به چشم می خورد، اگر دارای مستر کارت، ویزا، ویزا الکترون و مائسترو کارت هستید، می توانید از اغلب دستگاه های خودپرداز پول دریافت کنید. 

++ به طور کلی هزینه ها در باکو حدود 20% از تهران ارزان تر است، بنابراین می توانید سفر کم هزینه تری را برای خودتان متصور شوید. 

 

مدارک و هزینه های قبل سفر 

پیش از شروع سفر باید برای گرفتن پاسپورت و یا گذرنامه اقدام کنید که طبیعتا در حین گرفتن این مدرک هزینه هایی در پیش روی شما قرار دارد و اگر شما میخواهید بهترین آن را انتخاب کنید پیشنهاد ما تور آذربایجان ارزان مسیر سبز است.

آشنایی با روند گرفتن گذرنامه

  • مراحل و مدارک لازم جهت دریافت گذرنامه

++ هزینه های گذرنامه عبارت اند از:

1- هزینه 1000 تومان بابت شناسه

2- هزینه 3750 تومان به حساب شهرداری بابت عوارض شهرداری

3- هزینه 100000 تومان برای خزانه داری استان بابت تعرفه صدور گذرنامه

4- هزینه 36980 تومان بابت خدمات دفاتر پلیس +۱۰ و هزینه پست

از دیگر مدارک مورد نیاز ویزا است که در ادامه نحوه گرفتن و هزینه های آن را به صورت کامل شرح داده ایم.

 

منبع : کارناوال

 

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 375 تاريخ : دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت: 17:09

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : مارماریس شهر ساحلی ترکیه بخوانید :

مارماریس شهر ساحلی ترکیه

هنگامی که از سفر به ترکیه صحبت می کنیم اولین جاهایی که به ذهنمان می رسد، استانبول، آنتالیا و آنکارا است. کمتر کسی درباره شهر ساحلی مارماریس خبر دارد. شهری که در زیبایی و امکانات تفریحی حرفی به جای نمی گذارد. با مارماریس و دیدنی هایش آشنا شوید.

مارماریس

مارماریس کجاست؟

برای سفر به مارماریس باید به جنوب غرب کشور ترکیه بروید. مارماریس شهری ساحلی در کنار دریای مدیترانه است. نام مارماریس از سنگ مرمر گرفته شده که در این شهر به وفور یافت می شود. با این که جمعیت این شهر از ۲۸ هزار نفر تجاوز نمی کند اما سالانه حدود ۴۰۰ هزار گردشگر پا به این شهر ساحلی زیبا می گذارند تا از طبیعت بی نظیر آن بهره ببرند. قیمت تور مارماریس هم نسبت به مکان های دیگر خیلی ارزان هست.

آب و هوای مارماریس

از آنجایی که مارماریس آب و هوای مدیترانه ای دارد، تابستان های مرطوب و زمستان های خنک و معتدلی دارد. امکان شنا کردن در دریای مدیترانه در فصل زمستان هم فراهم است.

گشت و گذار در مارماریس

اگر از تهران قصد سفر به مارماریس را دارید باید انتظار یک پرواز ۳ ساعته را هم داشته باشید. بعد از سه ساعت پرواز، حدود ۶ ساعت باید با اتوبوس مسیر را طی کنید تا به مارماریس برسید. تور یک روزه جیپ سافاری یکی از بهترین تورهایی است که می توانید برای گشت و گذار در مارماریس انتخاب کنید. این تور که شامل جیپ سواری در کوهستان جنگلی مارماریس است، از درب هتل آغاز می شود. راهنمای تور به همراه ماشین جیپ روبروی هتل شما می ایستد و پس از تکمیل شدن اعضا، به سمت روستای بوزبورون می رود. در اینجا شما با درخت ۱۸۰۰ ساله ای که در این روستا قرار دارد، آشنا میشوید و سپس به آبشار زیبای تارگوت می روید و ناهار را در یک رستوران جنگلی زیبا میل می کنید. معمولا این رستوران در تنگه دروغی یا به زبان ترکی “تنگه یالانجی” قرار گرفته است. بعد از آن هم می توانید در آب های این تنگه زیبا پیاده روی کنید. عمق آب تنگه یالانجی حدود نیم متر است و یک پیاده روی لذت بخش را در خاطراتتان ثبت خواهد کرد.

جیپ سواری در مارماریس

اسکله مارینا مارماریس

اگر علاقه مند به تماشای کشتی های بادبانی کوچک و بزرگ هستید که همچنان در حال فعالیت اند، به اسکله مارینا مارماریس بروید. در این اسکله تعداد زیادی از کشتی های بادبانی را می بینید که شما را برای مدتی از دنیای ماشین های پر سرعت جدا می کند و به دل دریا می برد. از فروشگاه ها و رستوران های اطراف اسکله مارینا دیدن کنید و از شنیدن صدای نوازندگان خیابانی که در گوشه و کنار اسکله حضور دارند لذت ببرید.

اسکله مارینا

قلعه مارماریس

قلعه مارماریس از دیگر دیدنی های مارماریس است که حتما همه گردشگران از آن دیدن می کنند. این قلعه توسط  شاه سلطان سلیمان عثمانی در سال ۱۵۲۲ ساخته شد و به عنوان پایگاه نظامی مورد استفاده قرار گرفت. در قلعه مارماریس هفت منطقه را می بینید که دو تای آن ها به عنوان سالن باستان شناسی و یکی از آن ها به عنوان سالن مردم نگاری فعالیت می کنند.

قلعه مارماریس

میدان جوانان ۱۹ می مارماریس

در نزدیکی ایستگاه دولموش، میدان جوانان ۱۹ می قرار گرفته که به جرات می توان گفت یکی از پر شور و نشاط ترین منطقه شهری است که زندگی در آن جریان دارد. این میدان برای شب گردها مناسب است. مجموعه ای از رستوران های با کیفیت، موسیقی های شبانه، تئاترهای خیابانی و از همه مهمتر، فواره های رقصان میدان ۱۹ می جوانان، این میدان را در صدر شلوغ ترین خیابان های مارماریس قرار داده است.

فواره رقصان

فواره های رقصان یکی از دیدنی های مارماریس است که در میدان ۱۹ می جوانان هر لحظه خودنمایی می کند و نمایشی سی دقیقه ای به راه می اندازد. تماشای این نمایش رایگان را از دست ندهید. در روز هم شاهد نمایش فواره های رقصان خواهیم بود اما لذت تماشای آن در تاریکی شب بیشتر است. در نهایت می توانید درون حوضچه این فواره پول خردی بیاندازید و آرزویی کنید. شاید آرزوی شما در این مکان برآورده شود.

فواره های رقصان

مقبره پادشاهان یونانی

امکان ندارد کسی به مارماریس برود و از مقبره پادشاهان یونانی دیدن نکند! در حاشیه رود دالیان، مقبره ای از پادشاهان یونانی در دل صخره ها کنده کاری شده است که چیزی حدود ۲۰۰۰ سال قدمت دارد. شما نمی توانید به این مقبره ها از نزدیک تماس داشته باشید. این مقبره را تنها در رودخانه گردی دالیان از دور می توانید تماشا کنید و مسحور ظرافت و زیبایی آن شوید.

ساحل ایچیملر مارماریس

از دیگر جاذبه های گردشگری مارماریس، ساحل زیبای ایچیملر است. این ساحل بهترین ساحل مارماریس است و شن های طلایی و آب زلال آن، باعث شده تا امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری در اطراف آن ایجاد شود. هتل های ساحل ایچیملر به دلیل دسترسی خوبی که به دیگر مناطق دارد، بهترین هتل های منطقه هستند.

ساحل ایچیملر

پارک آبی اکوا دریم مارماریس

در بین ۴ پارک آبی مارماریس، اکوا دریم بهترین و بزرگترین پارک آبی این منطقه است. هرچند که این پارک آبی در مقایسه با پارک های آبی آنتالیا ضعیف تر است و از بازی های کمتری برخوردار است اما همچنان هیجان انگیز است. از طرفی پارک آبی اکوادریم در بالای تپه ای زیبا قرار گرفته و چشم انداز ویژه ای از شهر و ساحل را به شما نشان می دهد، مکان مناسبی برای عکس برداری های خاص است. رستوران، دوش آب گرم و سرد، کافی شاپ و فروشگاه های مربوط به وسایل شنا در این مکان پیدا می شود.

منبع

 

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 343 تاريخ : شنبه 29 دی 1397 ساعت: 18:02

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : چه جور لوازم آرایشی بخرم؟ بخوانید :

چه جور لوازم آرایشی بخرم؟

 

 

در این مقاله در مورد چه نوع لوازم آرایشی ،لوازم بهداشتی و چه نوع فروشگاهی برای خرید اینترنتی یا فیزیکی مناسب است تا هم مطمئن‌تر و هم مقرون‌به‌صرفه‌تر باشدصحبت خواهیم کرد.

به نظر ما آگاهی کامل از معیارها و استانداردهای انتخاب لوازم آرایشی برای هر خانم متأهل یا مجردی یک ضرورت محسوب میشود؛ چون سالانه افراد زیادی در جهان به دلیل خرید لوازم آرایشی تقلبی و استفاده از آنها دچار عوارض مختلف خطرناک و ازجمله عوارض حاد پوستی می‌شوند.

در بین این مقاله پیشنهادهای هم برای شما داریم ازجمله خرید لاک ناخن ، خرید لنز چشم رنگی و دیگر محصولات حتی بهداشتی  برای خرید کرم ضد جوش داریم فقط کافی به شیک فام مراجعه کنید.

معیارهای خرید فیزیکی لوازم آرایشی و بهداشتی

در مورد فروشگاه‌های فیزیکی، دارا بودن پروانه‌ی کسب و گواهی‌های معتبر و خوش‌نام بودن فروشگاه، دو معیار مهم برای خرید لوازم آرایشی از چنین فروشگاه‌هایی است.

یکی از راه‌های خوب برای کنترل کیفیت وسایل آرایشی و لوازم بهداشتی بررسی اصالت و درستی کدها و لیبل‌های محصول است. «لیبل طرح ملی کنترل اصالت» هست که شما می‌تونید از طریق این لیبل، محصول آرایشی مورد نظرتان رااستعلام کنید.

لوازم آرایشی مرغوب، هیچ‌وقت بوی خیلی تند یا بوی بدی ندارند مگر این‌که تاریخ مصرفشون تموم شده باشه.

به بافت لوازم بهداشتی و آرایشی دقت کنید. به‌طورکلی، لوازم آرایشی مرغوب، بافت یکدست و مواد تشکیل‌دهنده‌ای دارند که اندازه‌ی ذراتشون برابر هست مگر در بعضی محصولات مثل رژ گونه یا سایه‌ها.

بعضی خانم‌ها در فروشگاه‌ها برخی مواد آرایشی را روی پوست خودشان تست می‌کنند، باید گفت که این کار فقط محصولاتی را که خیلی مشخص تقلبی باشند را لو خواهد داد ولی برای محصولاتی که کپی شدن جواب نمی‌دهد، چون یک ماده‌ی آرایشی برای این‌که به‌درستی تست بشود باید 24 ساعت روی پوست باقی بماند تا ببینید که آیا حساسیت ایجاد میکند یا نه و تغییر رنگ یا حالت ماسیدگی داره یا نه.در ضمن گاهی برخی از مغازه‌دارها از ماده‌ی آرایشی اصلی برای تست به شما تعارف می‌کنن که این هم فایده‌ای ندارد چون باید از همان ماده‌ی آرایشی که می‌خواهید بردارید عمل تست را انجام بدهید. در کل، می‌خواهیم به شما یادآوری کنیم که عمل آزمایش مواد آرایشی یک عمل بهداشتی و درست محسوب نمی‌شه.اصولاً از تست لوازم آرایشی فقط برای دیدن رنگ محصول میشود به‌درستی استفاده کرد نه برای تشخیص کیفیت و مرغوب بودنش.

قیمت محصولات آرایشی که متعلق به بِرندهای بزرگ هستند بیشتر دقت کنید. چنین محصولاتی نمی‌توانند ارزان باشند و اصولاً حداقل و اکثر یک سقف قیمتی دارند که هیچ فروشنده‌ای نمی‌تونه زیاد ارزانتر از آن قیمت عرضه‌کند.

می‌توانید از صاحب فروشگاه بخواهید فاکتور فروشگاه مذکور ارایه و دریافت کنید.

 

معیارهای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

شما موقع خرید اینترنتی باید ابتدا فروشگاه موردنظر رااز دو جنبه‌ی عمومی بررسی کنید:

شرایط استاندارد عمومی فروشگاه اینترنتی و امکانات و ضمانت‌های تکمیلی: هر فروشگاه اینترنتی باید حتماً مجوزهای قانونی را برای فعالیت خودش داشته باشه مثلاً: نماد اعتماد الکترونیک- لوگوی وزارت ارشاد،انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی. در مرحله‌ی بعدی شما باید به ضمانت‌ها و خدمات و پشتیبانی‌های فروشگاه اینترنتی موردنظر توجه کنید که می‌تونه شامل این موارد باشه: درگاه پرداختِ امن- تضمین اصالت- تضمین قیمت- گارانتی- بازگشت وجه- عودت کالا ، پرداخت در محل و در سایت بتوان کالا ها را با یک دیگرمقایسه ،مشخصات فنی آنهاو نظرات کاربران را دید .

همچنین فروشگاه اینترنتی مزکور آدرس ،شماره تماس ها،پیامک ،و شبکه های اجتماعی آن قابل روید و ارتباط باشد.

منظم ،خوش پوش ،مرتب ،تمیز،شیک و لوکس بودن همیشه برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است که برای تهیه آنها از مکان مناسب نیز حساسیت بسیاری را باید خرج کرد.یک راه ساده تر برای نرفتن راهای که ذکر شد هم وجود دارد که آن هم معرفی کردن یک فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی معتبراست. میتوان یک پیشنهاد از طرف یک دوست یا یک رسانه معتبر را راه حل ساده دانست. پیشنهاد رد نشدنی ما فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی شیک فام shikfam.com میباشدچون شما کاربران ما بزرگترین سرمایه های ما هستید.

تمام مواردی که در مورد لوازم آرایشی مختلف گفتیم از طریق خرید اینترنتی از فروشگاه شیک فام امکان‌پذیراست. از جمله میتوان به خرید لوازم آرایشی ، لوازم بهداشتی،عطر و ادکلن ،زیورآلات و لوازم شخصی برقی اشاره کرد.

 فروشگاه اینترنتی شیک فام از سال 84 در حال فعالیت است که علاوه بر فروش اینترنتی به‌عنوان یک فروشگاه فیزیکی هم فعالیت می‌کند و تمامی مجوزها، نمادها و مدارک قانونی کسب‌وکارهای فیزیکی و اینترنتی از قبیل نماد ساماندهی، عضویت در انجمن کسب‌وکارهای اینترنتی، لوگوی وزارت ارشاد را دارا هست و سال‌هاست معتبرترین رسانه‌های ایران از آنها، آگهی‌های مختلفی را درج می‌کنند.

اما مواردی که برای ما خیلی مهم بود و امکان نداشت که از فروشگاه اینترنتی که فاقد این موارد باشد بگذریم؛ خدمات، امکانات و ضمانت‌های کاملِ فروشگاه شیک فام، شامل درگاه پرداختِ امنِ بانک ملت، تضمین اصالت، تضمین قیمت، گارانتی، بازگشت وجه، عودت کالا و پرداخت در محل هست که همگی واقعی هستند و به‌هیچ‌وجه جنبه‌ی تبلیغاتی ندارند.

اگر تمایل به بررسی شیک فام را دارید میتوانید از لینک های رنگی اول مقاله استفاده کنید .

هدیه ما به شما : با مراجعه به سایت شیک فام میتوانید در خبرنامه عضو شوید تا کد تخفیف برای خرید را دریافت کنید.

 

 امیدوارم تجربه‌ی خریدی عالی از فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی شیک فام را داشته باشید.

 

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 471 تاريخ : پنجشنبه 8 آذر 1397 ساعت: 0:28

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : نکات مهم برای بهبود سبک زندگی بخوانید :

نکات مهم برای بهبود سبک زندگی

اگر می خواهید تغییر کنید این نکات را رعایت کنید.

با بخش سبک زندگی مجله اینترنتی بیست ستون همراه باشید

1- ‌تمرکز قدرت می آورد

مثال ساده این مطلب مثال ذربین و نور آفتاب است، اما جالب است بدانیم ‌مغز انسان تحت قوانین فیزیک کوانتوم فعالیت می کند بر طبق قوانین فیزیک کوانتوم هرگاه در بخشی از سیستم کوانتومی انرژی متمرکز شود این ‌تمرکز بر بخش های دیگر سیستم تأثیر گذاشته و موجب تمایل دیگر بخش ها در مسیر کارکرد آن بخش می شود. وقتی که ‌مغزمان روی یک نکته ‌تمرکز می کند دیگر بخش های آن نیز در جهت تمرکز مغز در اختیار آن بخش قرار گرفته و موجب قدرت چند برابری می شود.

2- انتظارات ‌واقعیت ها را شکل می دهند

طی آزمایشی که در آن تعدادی مریض با بیماری دردناک حضور داشتند به بیماران قرصی از جنس شکر داده شد و درکمال تعجب با نظر سنجی دریافتند که 28% از درد بیماران کاهش یافته است.وقتی بیماران انتظار کاهش درد را بعد از خوردن قرص شکر داشتند این امر حاصل شد پس چگونه است که مایی که انتظار تغییر را از خود نداریم به دنبال آن در وجود خودمان می گردیم؟

3- تصورات هرکس نسبت به خودش ‌واقعیت ها را شکل می دهد

بر طبق دو اصل بالا وقتی ما تصور یک انسان قوی و با اراده را از خودمان داشته باشیم همین هم در ‌واقعیت رخ می دهد و ‌مغزمان بر روی بخش تقویت اراده متمرکز شده و قدرت مان در این حوزه افزایش می دهد.

وقتی من خواهان تغییر و بهبود خودم هستم مطمئناً با نگرش یک انسان ضعیف نسبت به خودم نباید وارد جریان تغییر شوم چون ‌شکست در زمان ورود به برنامه تغییر موجب یأس و ناامیدی از ادامه روند تغییر می شود. اما با انجام ‌موفقیت آمیز یک کار و یک تغییر  فرد با روحیه ای که از انجام آن کار گرفته است بر ادامه انجام برنامه تغییر مصمم تر خواهد شد.

4- پرخوری نکنید

اگر می خواهید عمری طولانی و با کیفیت داشته باشید از مصرف کالری روزانه تا حد امکان بکاهید و تردید نداشته باشید که چهره تان هم جوان تر باقی خواهد ماند . خوردن بیش از حد یکی از بدترین شتاب دهنده های سن است زیرا کل سیستم بدن را جهت هضم آن دچار آشفتگی می کند. همچنین پرخوری موجب اضافه وزن و ذخیره چربی اضافه در بدن می شود و این وضعیت سرآغاز بیماری های مربوط به افراد مسن ازجمله قلبی و عروقی و دیابت است. در واقع میزان کالری مورد نیاز آقایان به طور متوسط 1800 کالری و خانم ها 1300 کالری در روز است.

 

5- خام خواری را فراموش نکنید

میوه و سبزیجات را بیش از پیش در رژیم غذایی تان بگنجانید. آنزیم های موجود در این خوراکی های تازه کارآیی بدن را در سطح مطلوب نگه می دارد . همچنین مواد معدنی ، فلاونوییدها ، آنتی اکسیدان ها، فیتوکمیکال ها و پروتئین موجود در سبزیجات به رشد و ترمیم سلول های بدن کمک می کند و روشی برای جوان شدن است.

میوه هایی چون سیب ( تقویت کننده سیستم ایمنی بدن ) کیوی ( سرشار از ویتامین سی و ایی غنی از پتاسیم) توت ( حاوی فلاونویید و آنتی اکسیدان) لیموترش( پاک کننده بدن از سم ) خرما وانجیر( سرشار از کلسیم،آهن و پتاسیم و مناسب برای هضم غذا) هویج ( پاک کننده بدن از سموم و تقویت کننده و به دلیل محتوای بتاکاروتن ضد سرطان ) آووکادو( مناسب کاهش کلسترول بد و سرشار از ویتامین ایی ، پیشگیری کننده از پیری پوست ) بروکلی ، کلم و گل کلم و شاهی ( غنی از مواد ضد سرطان و دافع سموم بدن و یاری رسان کبد ) اسفناج ( حاوی مقدار بسیار زیادی موادمعدنی و آنتی اکسیدان ) را به وفور مصرف کنید.

 

6- کمد لباس تان را نو کنید

بیشتر چه رنگ هایی می پوشید؟ قهوه ای، سیاه، خاکستری و آبی؟ نمی خواهید رنگ های زرد، بنفش، صورتی و نارنجی را هم امتحان کنید؟ گاهی اوقات خرید لباس هایی با رنگ های تازه و سبکی، متفاوت از آنچه که همیشه استفاده کرده اید، تاثیر بسزایی روی زیبایی و روحیه تان دارد و می تواند شما را شاد کند.

 

7- متفاوت عمل کنید

وقتی احساس می کنید که زندگی تان به شدت یکنواخت شده است به طوری که تحملش برایتان سخت است بدون معطلی دست به کار شوید و کارهای متفاوت انجام دهید و اندکی هیجان مثبت وارد زندگی تان کنید. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید آشنا شدن با افرادی است که رفتارشان تا اندازه ای متفاوت از شماست و به وسیله آنها تشویق می شوید که کارهایی انجام دهید که هرگز به فکرتان هم نمی رسید ( البته منظور کارهای پرخطر نیست )

 

مثلا ممکن است هرگز به فکرتان هم نرسیده بود به کلاس بازیگری و یا آموزش شطرنج بروید اما دوست جدیدتان چنین پیشنهادی به شما می دهد. گاهی اوقات اگر امکانش بود می توانید با تغییر دادن شغل تان ، شغلی که خسته تان کرده است، جلوی پیر شدن روح و روان تان و به دنبال آن جسم تان را بگیرید.

 

8- ورزش های هوازی را دست کم نگیرید

هرنوع ورزشی که میزان ضربان قلب را افزایش دهد و کمک کند که فرد از 60 تا 80 درصد از توانایی قلب استفاده نماید ورزش هوازی نامیده می شود ؛ یعنی تقویت شده به وسیله اکسیژن . این نوع ورزش ها به مقاومت بدن در برابر پیری کمک می کنند و اثر بسیار مثبتی روی قلب وعروق دارند. تنیس، آهسته دویدن، دوچرخه سواری ، شنا و تمام ورزش های هوازی عالی هستند.

 

9- دوش آفتاب بگیرید

نور خورشید هم با تحریک غده صنوبری در مغز، مواد شیمیایی موجود در بدن را تنظیم می کند. قرار نگرفتن کافی در معرض طیف رنگی نورخورشید، بدن را به سمت نامتعادل شدن مواد شیمایی سوق می دهد؛ درنتیجه سلامت انسان به خطر می افتد. هرروز کمی زیر نورخورشید بروید تا قدرت جسمانی و به تبع آن روحیه تان افزایش یابد.

 

منبع: www.bistsotoon.com

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 405 تاريخ : پنجشنبه 1 آذر 1397 ساعت: 22:48

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : تور آذربایجان چگونه است ؟ بخوانید :

باکو بزرگ‌ترین شهر، بندر و همچنین پایتخت جمهوری آذربایجان به شمار می‌رود که بر ساحل غربی دریای خزر واقع شده است و به دلیل ذخایر ارزشمند نفت اهمیت استراتژیک زیادی برای این کشور دارد. این شهر هرآنچه را که از شهری پر جمعیت در منطقه‌ی قفقاز انتظار دارید برایتان فراهم می‌کند. در ادامه با کجارو همراه باشید.

 

منطقه‌ی قفقاز از تنوع نژادی و فرهنگی بسیار خوبی برخوردار است و در هر منطقه و کشور آن می‌توان فرهنگ‌های به واقع جذابی را پیدا کرد. جمهوری آذربایجان و به خصوص باکو نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

از آنجایی که این شهر اغلب بخشی از ایران بوده است، امروزه مردم کشور ما با سفر به این شهر احساس غریبی چندانی نخواهند کرد و به راحتی می‌توان رگه‌های عمیقی از فرهنگ ایرانی را در این شهر و حتی سراسر جمهوری آذربایجان هم پیدا کرد.

بخش قدیمی و تاریخی باکو با ساختمان‌های باشکوهش که یادآور هنر شگفت‌انگیز مردمان گذشته است، در کنار معماری‌های نوین جذابیت بسیار جالبی دارد که به راحتی هرکسی را شیفته‌ی خود می‌کند.

 

یاکو

اطلاعات ضروری

  • اختلاف ساعت با تهران: ۳۰+
  • زبان رسمی: ترکی آذربایجانی
  • واحد پول: منات (AZN)
  • واحد پول مورد استفاده در مطلب: دلار آمریکا
  • نوع برق شهری: ۲۳۰ ولت/ ۵۰ هرتز (دو شاخه نوع C،F)
  • پیش شماره کشور: ۹۹۴+
  • پیش شماره شهری: ۱۲
  • جهت رانندگی: راست

باکو

آب و هوا

واقعیت جالب در مورد باکو این است که میانگین دمای سالیانه (۱۴/۲ درجه سانتی‌گراد) منطبق بر میانگین دمای کل خشکی زمین است. تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های خنک، نمناک و شادی‌بخش از خصیصه‌های آب و هوایی این ناحیه محسوب می‌شوند. با این وجود، با توجه به حضور دریای خزر، درجه حرارت گردشی فصلی پایین‌تر از بسیاری از مناطق قاره‌ای در این محدوده‌ی جغرافیایی (حدود ۴۰ درجه شمالی) است.

 

باکو

هزینه‌های مرسوم

هزینه هاستل (خوابگاه)

برای یک شب اقامت در هاستل‌ها، بسته به کیفیت اتاق‌ها باید مبلغی بین ۱۰ تا ۴۸ دلار هزینه کنید.

هزینه اقامت در هتل تور آذربایجان

میانگین قیمت انواع هتل بر اساس کیفیت و تعداد ستاره به شرح زیر است:

  • ۳ ستاره ۳۱ تا ۷۲دلار(۲۵۲/۰۰۰ تومان)
  • ۴ ستاره ۳۰ تا ۱۸۱ دلار(۶۳۳/۵۰۰ تومان)
  • ۵ ستاره ۸۴ تا ۹۰۱ دلار( ۳/۱۵۳/۵۰۰ تومان)

باکو

باکو

متوسط قیمت مواد غذایی

یک وعده غذا در رستوران‌های ارزان: ۴/۸۵ دلار(۱۶/۹۷۵ تومان)

یک وعده غذای دو نفره در رستوران‌های سه ستاره: ۲۷/۳ دلار(۹۵/۵۵۰ تومان)

مک دونالد: ۴/۲۵ دلار(۱۴/۸۷۵ تومان)

باکو

اگر دوست دارید خودتان آشپزی کنید، بسته به اینکه به کدام سبک از غذای غربی یا آسیایی علاقه‌مند باشید، می‌توانید مواد غذایی مورد نیاز یک هفته‌تان را با پرداخت به ترتیب حدود ۲۷ و ۲۱ دلار ( حدود ۷۳ تا ۹۵ هزار تومان) تهیه کنید. به یاد داشته باشید محاسبه قیمت‌ها بر اساس میزان کالری استاندارد و مواد غذایی مورد نیاز یک انسان سالم و بالغ تنظیم شده است که اقلامی چون نان تازه، برنج سفید، گوشت قرمز گاوی، تخم مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه‌ی مرغ (پوست کنده و بدون استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، موز، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی، پیاز و کاهو می‌شود. مسلم است که اگر مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید.

غذا باکو

هزینه حمل و نقل عمومی

  • بلیت تک سفره (مترو، اتوبوس): ۰/۱۲ دلار( ۴۲۰ تومان)
  • تاکسی (تعرفه عادی سوار شدن): ۰/۶۱ دلار(۲/۱۳۵ تومان)
  • 1 کیلومتر تاکسی (تعرفه عادی): ۰/۴۲ دلار(۱/۴۷۰ تومان)
  • 1 ساعت انتظار تاکسی (تعرفه عادی): ۱/۸۲ دلار (۶/۳۷۰ تومان)
  • هر لیتر بنزین: ۰/۴۳ دلار(۱/۵۰۵ تومان)

باکو

باکو

توصیه برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها

مهمان مردم محلی شوید!

احتمالا با سایت کوچ‌سرفینگ آشنایی دارید. ارزان‌ترین اتاق‌ها در باکو خوابگاه‌های اشتراکی هستند که حدود ۱۰ دلار( حدود ۳۵ هزار تومان) قیمت دارند. اگر همیشه در حال سفر هستید، احتمالا دوست دارید از پرداخت چنین هزینه‌ای اجتناب کنید. خب مشکلی نیست! سایت کوچ‌سرفینگ راهی عالی برای این کار را پیش روی شما قرار می‌دهد.

این سایت فرصتی را در اختیار شما می‌گذارد تا به جای رزرو هتل و هاستل، شب را کنار مردم بومی هر شهر و در خانه‌هایشان آن هم به صورت رایگان سپری کنید! عالی نیست؟ تنها کافی است از قبل در این سایت ثبت‌نام و درخواست خودتان را بفرستید تا احتمالا به زودی توسط شخصی دیگر از مقصد مورد نظرتان به شما پاسخ داده شود. علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، می توانید دوست‌هایی از کشورها و فرهنگ‌های دیگری پیدا کنید و به سادگی با سبک زندگی مردم آن منطقه آشنا شوید.

منبع : سایت کجارو

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 393 تاريخ : دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت: 21:58

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : قیمت تور آنتالیا به چه صورت است ؟ بخوانید :

تورهای آنتالیا

 معمولا مدت زمان تورهای آنتالیا بسته به آژانس ارائه دهنده و فصل سال، متفاوت هستند. معمول ترین تورهای آنتالیا ۶ شب و ۷ روز می باشند که در اینجا متوسط قیمت آن ها گفته شده است شما میتوانید دقیق ترین و به روز ترین قیمت تور آنتالیا را از سلام پرواز مشاهده کنید ..!

در تورهای هوایی آنتالیا، بسته به آژانس هواپیمایی، کلاس هتل، اتاق مورد نظر و البته زمان سفر قیمت‌های متفاوتی انتظار شما را می‌کشند.

+ طیف هزینه ها برای ۶ شب و ۷ روز: بین ۹۹۰,۰۰۰ تومان تا ۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان

راه دیگری که پیش روی شما قرار دارد این است که به دنبال تور لحظه آخری ترکیه باشید و سفری کم هزینه را برای خود رقم بزنید.

برای انتخاب تور مناسب چه کنیم؟
  • راهنمای انتخاب تور مسافرتی خوب و مطمئن

سفر به آنتالیا | Photo by : Jean-Michel ARCHER
Photo by : Jean-Michel ARCHER

۲- شخصی 

اگر تصمیم دارید خود برای سفرتان برنامه ریزی کنید، باید بدانید برای رفتن به آنتالیا چندین راه پیش روی شما قرار دارد: هوایی و یا زمینی.

۱) هواپیما

در زیر برخی از پروازهای آنتالیا به همراه هزینه گفته شده که هر کدام طیف هزینه بلیت رفت و برگشت می باشد.

توصیه ای برای هموطنان غیر تهرانی: باید بدانید با آن که قیمت پروازهای خارجی تفاوت قابل توجهی با پروازهای ایرانی ندارند، ولی چندان توصیه نمی شوند. چرا که از شهرهایی مانند مشهد و شیراز و اصفهان و ... پرواز مستقیمی به آنتالیا وجود ندارد و پروازها پس از یک یا چند توقف به شهر مورد نظر می رسند و در نتیجه معطلی بسیاری برای شما خواهند داشت. بنابراین توصیه می کنیم ابتدا به تهران رفته و سپس از پرواز تهران آنتالیا استفاده کنید. 

+ تهران-آنتالیا (مستقیم): بین ۹۰۰,۰۰۰ تومان تا حدود ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

سایر پروازهای خارجی

مشهد-آنتالیا: بین ۴۰۰ دلار (معادل ۵,۶۴۰,۰۰۰ تومان) تا ۷۰۰ دلار (معادل ۹,۸۷۰,۰۰۰ تومان)

اصفهان-آنتالیا: بین ۴۴۵ دلار (معادل ۶,۲۷۴,۵۰۰ تومان) تا ۸۰۰ دلار (معادل ۱۱,۲۸۰,۰۰۰ تومان)

شیراز-آنتالیا: بین ۴۵۰ دلار (معادل ۶,۳۴۵,۰۰۰ تومان) تا ۸۰۰ دلار (معادل ۱۱,۲۸۰,۰۰۰ تومان)

اهواز-آنتالیا: بین ۳۰۰ دلار (معادل ۴,۲۳۰,۰۰۰ تومان) تا ۵۰۰ دلار (معادل ۷,۰۵۰,۰۰۰ تومان)

سفر به آنتالیا | Photo by : Unknown
Photo by : Unknown

مرزهای سفر به ترکیه و آنتالیا

پیش از آن که به ادامه راه های سفر شخصی بپردازیم، خوب است درباره مرزهای زمینی ایران و ترکیه بیشتر بدانید، چرا که در موارد بعدی به کارتان خواهد آمد.

در کل ایران با ترکیه سه پایانه مرزی مشترک دارد که عبارت اند از : ۱- مرز بازرگان ۲- مرز رازی و ۳- مرز سرو

۱- مرز بازرگان بزرگ ترین و مهم ترین مرز برای سفر به ترکیه است و انتخاب بسیاری برای خروج از کشور می باشد. این پایانه امکانات مناسبی دارد و در شمال آذربایجان غربی و نزدیکی شهر ماکو قرار گرفته است.

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

۲- مرز رازی میان دو پایانه مرزی بازرگان و سرو قرار داشته و در نزدیکی شهرستان خوی می باشد. رفت و آمد از این مرز زیاد نیست و به نسبت مرز بازرگان معطلی بیش تری دارد.

ساعت کاری: ۹ تا ۱۷ (به وقت ایران) در نیمه اول و ۹:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در نیمه دوم سال

۳- مرز سرو در نزدیکی شهر سرو، یکی از شهرستان های ارومیه قرار دارد.

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

خوب است بدانید که مرزهای زمینی همیشه و در تمام روزها باز بوده و هیچ گاه تعطیلی ندارند. 

اگر بخواهید مستقیم به سوی آنتالیا حرکت کنید، استفاده از مرز رازی به شما پیشنهاد می شود، در غیر این صورت می توانید خروج از مرز بازرگان را انتخاب کنید. در این حالت می توانید ابتدا به شهرهای شمالی ترکیه مانند ترابزون و ریزه بروید و بعد راه خود را به سوی آنتالیا در پیش بگیرید.

در هر صورت راه انتخابی شما، بسته به سلیقه و زمانی که دوست دارید در راه بگذرانید، می تواند متفاوت باشد.

در ادامه با باقی راه های سفر شخصی آشنا می شوید:

 | Photo by : Unknown
Photo by : Unknown

 ۲) اتوبوس 

باید بدانید که برای سفر به آنتالیا اتوبوس مستقیمی وجود ندارد و بنابراین تنها راه ممکن، طی مسیر به صورت جدا جدا است. می توانید ابتدا به پایتخت ترکیه، آنکارا بروید و سپس از آن جا با اتوبوس های ترکی خود را به شهر آنتالیا برسانید. 

++ هزینه های زیر برای سفرهای یک طرفه اعلام شده اند:

اتوبوس تهران-آنکارا: بین ۱۶۰,۰۰۰ تومان تا ۲۵۰,۰۰۰ تومان

اتوبوس آنکارا-آنتالیا: بین ۶۰ لیر ترکیه (معادل ۱۵۵,۶۰۰ تومان) تا ۸۰ لیر ترکیه (معادل ۲۰۷,۴۷۰ تومان)

۳) ترکیبی

 منظور از روش های ترکیبی، استفاده از وسایل حمل و نقل مختلف در طول راه است. چندین راه در پیش روی شماست:

به صورت زمینی تا شهر وان ترکیه و از آنجا با هوایپما به شهر آنتالیا بروید. البته اگر انتخاب این راه به دلیل کم شدن هزینه سفر است، مهم است که به آژانس هواپیمایی هم توجه کنید. 

++ هزینه های زیر برای سفرهای یک طرفه اعلام شده اند:

هزینه ون از مرز رازی تا شهر وان: حدود ۲۰ لیر ترکیه (معادل ۵۱,۸۶۰ تومان)

طیف هزینه پرواز وان-آنتالیا: بین ۱۰۰ دلار (معادل ۱,۴۱۰,۰۰۰ تومان) تا ۱۴۰ دلار (معادل ۱,۹۷۴,۰۰۰ تومان)

۴) ماشین شخصی

برای آن که بخواهید با ماشین شخصی خود به آنتالیا سفر کنید، پیش از خروج از کشور باید برای چندین مورد هزینه کنید:

۱- هزینه گواهینامه بین المللی یک ساله: ۱۰۹,۰۰۰ تومان

۲- هزینه پلاک بین المللی: ۳۲۸,۰۰۰ تومان

۳- دفترچه مالکیت یا کارت مالکیت خودرو: ۱۰۰,۰۰۰ تومان

۴- برچسب CD و IR: برابر با ۴,۴۰۰ تومان

۵- هزینه کاپوتاژ یا مجوز خروج از کشور: ۱۸,۰۰۰ تومان

۶- بیمه بین المللی ماشین: هزینه بسته به نوع ایرانی یا خارجی متفاوت

+ می توانید عوارض خروج از کشور را در شعب بانک ملی سراسر کشور بپردازید تا قبل از خروج از کشور و لب مرز معطل نشوید. در صورتی که از مرز بازرگان خارج می شوید، لازم است عوارضی ۳ هزار تومانی به حساب شهرداری قطور پرداخت کنید. 

+ برای کاپوتاژ ماشین باید به گمرک شهر خود یا مرکز استان مراجعه کنید.

کاپوتاژ ماشین اعتباری یک ساله دارد و اگر قبلا کاپوتاژ داشته اید و می خواهید برای تمدیدش اقدام کنید نیازی به گرفتن برچسب IR و پلاک ندارید.

+ اگر قبلا هم به ترکیه سفر کرده اید و از سفر پیشین شما با ماشین، هنوز سه ماه نگذشته است؛ عبور از مرز با باک پر به معنای قاچاق سوخت برداشت می شود و در این زمان شما باید پول بنزین موجود در باک تان را با نرخ ترکیه بپردازید. 

 | Photo by : Unknown
Photo by : Unknown

نکاتی درباره بیمه ماشین، پیش از خروج از کشور

گرفتن بیمه ماشین یکی از ارکان مهم برای خروج خودرو از کشور است. برای تهیه آن چند راه پیش رو دارید. 

۱- اگر می خواهید کار بیمه را به لحظات آخر موکول نکنید و از وقت خود به خوبی استفاده کنید، می توانید با شعب بیمه در مرز بازرگان تماس گرفته و پس از هماهنگی هزینه را برای آن ها واریز کنید. کارکنان بیمه، بیمه نامه را با پست پیشتاز برای شما ارسال می کنند.

۲- اگر از مرز بازرگان خارج می شوید، می توانید بیمه را در شعبات بیمه آن جا و حداکثر ظرف یک ساعت تهیه کنید. 

۳- اگر می خواهید از مرز رازی از کشور خارج شوید، معطلی بسیار و هزینه بیش تری در انتظار شماست. حداقل نصف روز منتظر می شوید و گاه باید شب دوباره به خوی برگشته و فردا صبحش دوباره برای دریافت بیمه نامه مراجعه کنید.

۴- می توانید از بیمه آکسای ایران استفاده کنید که برای دریافت آن باید به شعب مرکزی بروید و هزینه ای در حدود ۷۵ هزار تومان برای ۱۵ روز بپردازید.

۵- اگر در مرز هستید و تازه به فکر بیمه نامه افتاده و همچنین همراهی دارید، همراه شما می تواند از مرز خارج شده و بیمه را از ترکیه دریافت کرده و برای شما بیاورد.

۶- می توانید از رانندگان ترانزیت و یا افرادی که به ترکیه رفت و آمد دارند، بخواهید که بیمه نامه را برای شما در ترکیه بگیرند.

 | Photo by : Unknown
Photo by : Unknown

هزینه‌ ها در طول سفر به آنتالیا

در طول سفر به آنتالیا هزینه های متفاوتی پیش روی شماست که افزایش و کاهش آن کاملا به نحوه برنامه ریزی شما بستگی دارد. دانستن متوسط قیمت این موارد کمک بزرگی در طی سفر شما خواهد بود. کارناوال برای راهنمایی بهتر شما در هنگام سفر به آنتالیا، به صورت جزئی درباره هزینه‌های زیر به شما اطلاعات می‌دهد.

آنتالیا به سبب مراکز خرید، تفریحات آبی و ساحل هایش شهرت دارد، بنابراین یکی از عمده مواردی که برای آن ها هزینه خواهید کرد این سه مورد هستند.

+ خوب است بدانید تمامی این هزینه ها به صورت جداگانه و تک تک بررسی شده و به روز هستند و در آینده و در فواصلی مشخص نسبت به بروز رسانی شان اقدام خواهد شد.

۱- هزینه‌های حمل و نقل در آنتالیا

۲- هزینه های اقامت در آنتالیا

۳- هزینه‌های خورد و خوراک در آنتالیا

۴- هزینه های تفریح در آنتالیا

۵- هزینه‌های سوغاتی و پوشاک در آنتالیا

۶- هزینه سرویس موبایل در آنتالیا

 | Photo by : Unknown
Photo by : Unknown

 ۱- هزینه‌ های حمل و نقل درون شهری در آنتالیا

برای گشت و گذار در شهر آنتالیا می توانید از اتوبوس، تاکسی، ترانسفر هتل، قایق و کشتی، تراموا و ماشین های کرایه ای استفاده کنید. اغلب به دلیل هزینه بالا استفاده از تاکسی پیشنهاد نمی شود و اتوبوس به عنوان بهترین و ارزان ترین وسیله‌ی نقلیه‌ی عمومی در آنتالیا شناخته می شود.

برای پرداخت هزینه ها در حمل و نقل عمومی، کارت های شارژی را که با نام آنتالیا کارت (Antalya Cards) می شناسند، می توانید از تمامی سوپرمارکت ها و ایستگاه های آنتالیا تهیه نمایید.

اتوبوس: حمل و نقل با اتوبوس بسیار مقرون به صرفه می شود و هزینه هر مسیر در صورت پرداخت نقدی ۲ لیر (حدود ۲ هزار تومان) و پرداخت با آنتالیا کارت ۱.۸۰ لیر (حدود ۱۸۰۰ تومان) می باشد.  

تراموا: پس از اتوبوس، مترو به صرفه ترین وسیله ی حمل و نقل عمومی در آنتالیا می باشد. شهر آنتالیا در کل دو نوع ترن دارد که ترن قدیمی با نام ترن نوستالژی و دیگری با نام ترن آنترای شناخته می شود. هزینه ترن های جدید و قدیم هر دو برای یک مسیر تک سفره ۱.۷۵ لیر (۱۷۰۰ تومان) می باشد. 

تاکسی: از دیگر وسایل حمل و نقل عمومی مورد استفاده در آنتالیا تاکسی است. اتومبیل های نارنجی رنگ تاکسی را در جای جای این شهر می توانید مشاهده کنید و کافی است مقصد مورد نظرتان را به راننده بگویید تا شما را به راحتی به آن جا ببرد. هزینه ورودی تاکسی ها ۳ لیر ترکیه (معادل ۷,۷۸۰ تومان) بوده و به ازای هر ۱ کیلومتر نیز حدود ۳ لیر ترکیه (معادل ۷,۷۸۰ تومان) به کرایه افزوده می شود. برای محاسبه کرایه ها به جدول زیر مراجعه کنید:

فاصله (کیلومتر)هزینه حدودی
۵ کیلومتر۲۰.۵ لیر ترکیه (معادل ۵۳,۱۶۰ تومان)
 ۱۰ کیلومتر۳۸ لیر ترکیه (معادل ۹۸,۵۵۰ تومان)
۲۰ کیلومتر۷۳ لیر ترکیه (معادل ۱۸۹,۳۲۰ تومان)

هزینه های حمل و نقل درون شهری آنتالیا به صورت خلاصه:

بلیت الکترونیک: خرید آنتالیا کارت: ۵ لیر ترکیه (معادل ۱۲,۹۶۰ تومان)، شارژ: به میزان دلخواه

اتوبوس: ۲ لیر ترکیه (معادل ۵,۱۸۰ تومان)

تراموا: ۱.۷ لیر ترکیه (معادل ۴,۴۰۰ تومان)

تاکسی: ۶ لیر ترکیه (معادل ۱۵,۵۶۰ تومان)

هزینه بنزین (۱ لیتر): بین ۵.۵ لیر ترکیه (معادل ۱۴,۲۶۰ تومان) تا ۶.۵ لیر ترکیه (معادل ۱۶,۸۵۰ تومان)

 | Photo by : Unknown
Photo by : Unknown

۲- هزینه های اقامت در آنتالیا

در شهر توریستی آنتالیا گزینه های اقامتی متنوعی با هزینه های مختلف وجود دارد. در زیر به این موارد پرداخته ایم:

هتل ها: در آنتالیا انواعی از هتل های لوکس ۵ ستاره تا هتل های ارزان و ۲ ستاره به چشم می خورد.

++ طیف هزینه هر نوع هتل در هر شب ارائه شده است.

هتل های ۲ ستاره: حدود ۸۰ لیر ترکیه (معادل ۲۰۷,۴۷۰ تومان) تا ۲,۱۴۰ لیر ترکیه (معادل ۵,۵۴۹,۹۷۰ تومان)

هتل های ۳ ستاره: حدود ۶۶ لیر ترکیه (معادل ۱۷۱,۱۶۰ تومان) تا ۴۴۰ لیر ترکیه (معادل ۱,۱۴۱,۱۱۰ تومان)

هتل های ۴ ستاره: حدود ۱۴۰ لیر ترکیه (معادل ۳۶۳,۰۸۰ تومان) تا ۹۳۰ لیر ترکیه (معادل ۲,۴۱۱,۹۰۰ تومان)

هتل های ۵ ستاره: حدود ۲۶۰ لیر ترکیه (معادل ۶۷۴,۲۹۰ تومان) تا ۲,۳۰۰ لیر ترکیه (معادل ۵,۹۶۴,۹۲۰ تومان)

مهمان خانه و هاستل: نزدیک ۲۰ هاستل و مهمان خانه در شهر آنتالیا به چشم می خورد که جزو اقامتگاه های ارزان این شهر محسوب می شوند. هزینه این مکان ها از شبی ۳۰ لیر ترکیه (معادل ۷۷,۸۰۰ تومان) تا ۲۰۰ لیر ترکیه (معادل ۵۱۸,۶۸۰ تومان) متفاوت هستند. 

آپارتمان: هزینه ‌ها بسته به محل آپارتمان، تعداد اتاق‌ها، فاصله تا مرکز شهر و امکانات آن متفاوت است. حدود ۶۰ آپارتمان در شهر آنتالیا به چشم می خورند که از اقامتگاه هایی لوکس تا محلی مناسب متفاوت اند.

هزینه هتل آپارتمان های آنتالیا از شبی ۴۰ لیر ترکیه (معادل ۱۰۳,۷۳۰ تومان) تا ۵۰۰ لیر ترکیه (معادل ۱,۲۹۶,۷۲۰ تومان)

توصیه می کنیم برای آشنایی با هزینه و امکانات بهترین اقامتگاه های آنتالیا مطلب زیر را بخوانید:

 
 

۳- هزینه‌ های خورد و خوراک در آنتالیا

رستوران و فست فود: طیف متنوعی از رستوران‌های لوکس، معمولی، فست فودها و کافه ها در شهر آنتالیا پیش روی شماست. در زیر متوسط هزینه برای هر مکان ذکر شده است.

رستوران ارزان قیمت: حدود ۱۰ لیر ترکیه (معادل ۲۵,۹۳۰ تومان) تا ۲۵ لیر ترکیه (معادل ۶۴,۸۳۰ تومان)

رستوران متوسط: حدود ۲۵ لیر ترکیه (معادل ۶۴,۸۳۰ تومان) تا ۵۰ لیر ترکیه (معادل ۱۲۹,۶۷۰ تومان)

رستوران لوکس: از ۷۰ لیر ترکیه (معادل ۱۸۱,۵۴۰ تومان) به بالا

فست فودهای زنجیره ای مانند مک دونالد: در حدود ۱۷ لیر ترکیه (معادل ۴۴,۰۸۰ تومان)

وعده ها و میان وعده های غذایی در طی سفر از جمله نکات مهم و قابل توجهی اند که نباید از آن غفلت کرد. اگر نخواهید در هتل اقامت کنید، لازم است تا از هزینه محصولات و محل تهیه آن‌ها در شهر اطلاعاتی داشته باشید. 

خوراکی های لازم: 

نان (۵۰۰ گرمی): ۱.۷ لیر ترکیه (معادل ۴,۴۰۰ تومان)

شیر: هر لیتر ۲.۷۵ لیر ترکیه (معادل ۷,۱۳۰ تومان)

برنج سفید (کیلویی): حدود ۶.۵ لیر ترکیه (معادل ۱۶,۸۵۰ تومان)

تخم مرغ ۱۲ عددی : حدود ۷.۲ لیر ترکیه (معادل ۱۸,۶۷۰ تومان)

یک بطری آب ۱.۵ لیتری: حدود ۱.۵ لیر ترکیه (معادل ۳,۸۹۰ تومان)

میوه و سبزیجات (۱ کیلوگرم): 

گوجه فرنگی: حدود ۲.۵ لیر ترکیه (معادل ۶,۴۸۰ تومان)

پیاز: حدود ۱.۵ لیر ترکیه (معادل ۳,۸۹۰ تومان)

سیب زمینی: حدود ۱.۵ لیر ترکیه (معادل ۳,۸۹۰ تومان)

کاهو: حدود ۱.۵ لیر ترکیه (معادل ۳,۸۹۰ تومان)

سیب: حدود ۲.۵ لیر ترکیه (معادل ۶,۴۸۰ تومان)

موز: حدود ۵ لیر ترکیه (معادل ۱۲,۹۶۰ تومان)

پرتقال: حدود ۱.۹ لیر ترکیه (معادل ۴,۹۲۰ تومان)

برای آشنایی با انواع رستوران های آنتالیا و غذاهای این شهر بر روی نوار زیر کلیک کنید:

 
 | Photo by : Unknown
Photo by : Unknown

۴- هزینه های تفریح در آنتالیا

آنتالیا به سبب مراکز خرید، تفریحات آبی و ساحل هایش شهرت دارد، بنابراین یکی از عمده مواردی که برای آن ها هزینه خواهید کرد این سه مورد خواهند بود. در این جا طیف هزینه تفریح و خوش گذرانی در شهر آنتالیا به علاوه  ورودی ۵ مکان دیدنی مهم شهر را برای شما آورده ایم. 

هزینه تفریحات جذاب شهر آنتالیا:

۱) آفرود آنتالیا: حدود ۱۹۰ لیر ترکیه (معادل ۴۹۲,۷۵۰ تومان)

۲) رفتینگ آنتالیا: حدود ۱۸۰ لیر ترکیه (معادل ۴۶۶,۸۲۰ تومان)

۳) غواصی در دریای مدیترانه: حدود ۱۷۰ لیر ترکیه (معادل ۴۴۰,۸۸۰ تومان)

۴) کشتی سواری: حدود ۷۰ لیر ترکیه (معادل ۱۸۱,۵۴۰ تومان) تا ۳۷۰ لیر ترکیه (معادل ۹۵۹,۵۷۰ تومان)

هزینه های ورودی جاذبه های آنتالیا :

۱) پارک آبی آکوا: حدود ۳۰ لیر ترکیه (معادل ۷۷,۸۰۰ تومان) تا ۵۰ لیر ترکیه (معادل ۱۲۹,۶۷۰ تومان)

۲) دلفین لند: ۱۰۰ لیر ترکیه (معادل ۲۵۹,۳۴۰ تومان)

۳) پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی: حدود ۸۰ لیر ترکیه (معادل ۲۰۷,۴۷۰ تومان)

۴) مرکز اسکی هیپ ناتیک: ۱۰۰ لیر ترکیه (معادل ۲۵۹,۳۴۰ تومان)

۵) موزه باستان شناسی آنتالیا: ۲۰ لیر ترکیه (معادل ۵۱,۸۶۰ تومان)

برای آشنایی بیش تر با تفریحات و جاذبه های آنتالیا بر روی نوار زیر کلیک کنید:

 
 

۵- هزینه‌های سوغاتی و پوشاک در آنتالیا

از جمله سوغاتی های شهر آنتالیا می توان به مواردی چون: ظروف مسی، سنگ های چشم نظر، گلیم دست باف، چرم، جواهرات دست ساز، پوشاک و منسوجات، ادویه، کتاب های تاریخی، انواع وسایل تزئینی خانه و … اشاره کرد. 

معمولا برای صنایع دستی نمی توان هزینه مشخصی را ارایه داد و تنها حرفه ای ها می توانند قیمت واقعی و یا منصفانه تر آن را تشخیص دهند. برای آن که بتوانید در خرید سوغاتی خود در بازارهای محلی موفق تر عمل کنید، پیشنهاد می شود این مقاله آموزشی را بخوانید:

پوشاک: قیمت پوشاکِ برند و غیر برند در آنتالیا حدود ۱۵ تا ۴۵% کم تر از موارد مشابه در تهران است. 

هزینه یک شلوار جین برند در آنتالیا حدود ۱۴۰ لیر ترکیه (معادل ۳۶۳,۰۸۰ تومان)

یک پیراهن زنانه با برند زارا یا اچ اند ام حدود ۹۰ لیر ترکیه (معادل ۲۳۳,۴۱۰ تومان)

یک جفت کفش نایک حدود ۲۲۳ لیر ترکیه (معادل ۵۷۸,۳۳۰ تومان)

یک جفت کفش چرم مردانه حدود ۱۷۰ لیر ترکیه (معادل ۴۴۰,۸۸۰ تومان)

 
 
 
 | Photo by : Lev Kostenko
Photo by : Lev Kostenko

۶- هزینه سرویس موبایل در ترکیه

در کل در کشور ترکیه سه اپراتور تلفن همراه وجود دارد که با نام های ترکسل (turkcell)، وودافون (vodafon) و آوِا (avea) خدمات ارایه می دهند. باید بدانید که در این میان، سیم کارت ترکسل شهرت و کیفیت بیشتری دارد.

هزینه تماس در کشور ترکیه در مقایسه با ایران بسیار بیشتر است و به طور مثال هر دقیقه مکالمه با سیم کارت ترکسل در حدود ۵۰۰ تومان هزینه دارد، اما از آن جا که هزینه های رومینگ نیز بالا هستند، در صورتی که گمان می کنید مکالمات زیادی خواهید داشت و مصرف اینترنت شما بالاست، تهیه سیم کارت های ترکی از لحاظ اقتصادی به صرفه هستند. 

در جدول زیر لیست هزینه های رومینگ دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در کشور ترکیه آمده است.

++ هزینه ها برای یک دقیقه و به تومان هستند.

نوع ارتباطهمراه اول با وودافون، ترکسل و آواایرانسل با اپراتور وودافون، آواایرانسل با اپراتور ترکسلرایتل با وودافون و ترکسلرایتل با آوا
مکالمه داخلی۱,۶۰۰۱۰,۰۰۰۲,۰۰۰۱,۹۰۰۳,۹۵۰
مکالمه با ایران۱,۶۰۰۱۰,۰۰۰۲,۰۰۰۱,۹۰۰۱۲,۱۲۰
دریافت مکالمه۱,۰۰۰۴,۰۰۰۲,۰۰۰۱,۹۰۰۱,۸۱۰
ارسال پیامک۴۰۰۲,۰۰۰۱,۰۰۰۵۰۰۱,۴۸۰
اینترنت (هر مگابایت)۲۰۰ ۴۴,۰۳۲۵۰۰۴۸۸۳۷,۰۰۰

همچنین خوب است بدانید که می توانید سیمکارت های ترکسل را در ایران خریداری کنید. هنگامی که سیم کارت تورکسل را می خرید، سیم کارت اعتبار اندکی داشته و برای اعتبار بیشتر می توانید شارژهای ۱۵، ۲۰، ۲۵ لیری و ... تهیه کنید. هزینه سیم کارت ها بسته به حجم دیتا، بسته های پیامک و تماس، بین ۹۰ تا ۱۸۰ هزار تومان متفاوت خواهد بود.

منبع : https://www.kaaval.ir/travel-prices-antalya-turkey

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 451 تاريخ : دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت: 21:22

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : سفر به اصفهان بخوانید :

سفر به اصفهان

یکی از دغدغه های مسافرانی که به اصفهان سفر میکنند محل اقامت است.

در اصفهان مراکز اقامتی بسیاری وجود دارند که نسبت به هتل های 4 یا 5 ستاره با هزینه کمتر، خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه میدهند.

گردشگران معمولا به دنبال هتل ارزان در اصفهان می گردند و از آنجایی که در اصفهان هتل نسبت به تعداد گردشگران بسیار کم است، گزینه ی بعدی میتواند اجاره منزل مبله در اصفهان باشد که در نقاط مختلف اصفهان و متناسب با انواع سلیقه ها یافت می شود.

منزل مبله در اصفهان به صورت لوکس به شما این امکان را می دهد که همان ویژگی هایی که در هتل ها به دنبالشان بودید را داشته باشید با این تفاوت که این امکانات به صورت شخصی تر در اختیار شما قرار می گیرد و در مقابل منزل مبله در اصفهان به صورت ساده تر و ارزان تر به شما این امکان را می دهد که بودجه خود را صرف گردش و اقامت طولانی تری کنید و از سفر خود بیشتر لذت ببرید.

هتل ارزان در اصفهان با سبک های متفاوت وجود دارد که برخی از آنها با معماری خاص و سنتی هستند و به گردشگران این امکان را می دهد که بتوانند با سبک معماری سنتی اصفهان آشنا شوند اما از آنجایی که در اصفهان مناطق گردشگری بسیاری وجود دارد که برخی از آنها با این نوع سبک معماری سنتی هستند و حتی بسیار زیباتر، می توانید محل اقامت ساده تر و ارزان تری انتخاب کنید و بیشتر وقت خود را صرف بازدید از این مکان های زیبا کنید.

از آنجایی که ممکن است هتل مناسبی در نزدیکی مکان گردشگری مورد نظر شما وجود نداشته باشد، اجاره منزل مبله در اصفهان در محدوده مورد نظرتان به شما این امکان را می دهد که دسترسی سریع تر و راحت تری به مکان های گردشگری مورد علاقتان داشته باشید.

امکاناتی که در منزل مبله در اصفهان می توانید داشته باشید ممکن است بهتر از امکانات موجود در هتل ارزان در اصفهان باشد، نظیر آشپزی کردن و یا اگر منزل لوکس باشد|، اسفاده شخصی از سونا، استخر و ...

درحالی که اگر در هتل اقامت داشته باشید برای صرف غذا و صبحانه معمولا باید به رستوران هتل و یا رستوران های دیگر مراجعه کنید و یا برای استفاده از امکاناتی نظیر سونا و استخر و ... فقط در ساعات و روزهای مشخصی می توانید از این امکانات بهره مند شوید.

برای اقامت در هتل تعداد افرادی که می توانند در یکی از اتاق های هتل اقامت داشته باشند محدود است و اگر تعدادتان نسبتا زیاد باشد ممکن است در اتاق دیگری دور از خانواده و دوستانتان بمانید درحالی که اجاره منزل مبله در اصفهان به شما این امکان را می دهد که همه ی افراد خانواده و یا دوستانتان هر لحظه در کنارتان باشند و در کنار هم اوقات خوشی را سپری کنید.

امیدواریم هنگام سفر به اصفهان بتوانید بهترین محل را برای اقامتتان بیابید و سفر خوشی را برایتان آرزومندیم.

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 452 تاريخ : دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت: 20:52

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : فیلم های ایرانی جدید 97 بخوانید :

 فیلم های ایرانی جدید 97

اما ادامه اكران سال 96 با نمايش 4 فيلم‌ نوروزي و 2 فيلم گروه آزاد همراه بود و فيلم‌هاي «ويلايي‌ها»، «نهنگ عنبر، سلكشن رويا»، «برادرم خسرو»، «آشوب»، «امتحان نهايي»، «تيك آف» و «نقطه كور» رنگ پرده سينما را به خود ديدند.

 

در آخرين ماه فصل بهار نيز فيلم هايي چون «دو عروس»، «مادر قلب اتمي»، «زير سقف دودي»، «اكسيدان»، «رگ خواب» و «ماليخوليا» رنگ پرده را به خود ديدند.

 

 فيلم هاي «مسلخ»، «كارگر ساده نيازمنديم»، «گذر موقت»، «ساعت 5 عصر»، «بيست و يك روز»، «فصل نرگس»، «سارا و آيدا»، «زادبوم»، «ماجان»، «قلب سفيد قاصدك ها»، «كبريت سوخته»، «پا تو كفش من نكن»، «ماه در جنگل»، «تابستان داغ»، «من و شارمين»، «نگار»، «درياچه ماهي» و «ملي و راه هاي نرفته اش» پرونده فصل تابستان را بستند.

 

اما فصل پاييز با اكران فيلم هايي چون «مالاريا»، «زرد»، «قهرمانان كوچك»، «ايتاليا ايتاليا»، «حقه باز دم دراز»، «آزاد به قيد شرط»، «شنل»، «خفه گي»، «رقص پا»، «خالتور»، «غيرمجاز»، «انزوا»، «ثبت با سند برابر است»، «اشنوگل»، «قاتل اهلي»، «صفر تا سكو»، «شكلاتي»، «آينه بغل»، «فهرست مقدس»، «پينوكيو عاموسردار و رييسعلي»، «آذر» و «وقتي برگشتيم» همراه بود.

 

«پل خواب» اولين ساخته سينمايي اكتاي براهني به تهيه كنندگي جهانگير كوثري با بازي بازيگران سرشناسي چون ساعد سهيلي ، هومن سيدي و آناهيتا افشار پس از دو سال اكران شد.

پل خواب اولين ساخته سينمايي اين كارگردان جوان برداشتي آزاد از «جنايات و مكافات» داستايفسكي است . تصويربرداري اين فيلم سينمايي اواخر زمستان سال 93 به پايان رسيد و اين فيلم در سي و چهارمين جشنواره فجر به نمايش درآمد.

فيلم هاي ايراني جديد در سال 96 را بشناسيد + تصاوير

 

خلاصه داستان فيلم پل خواب :طبق يك قانون كلي، آدم ها، حتي گناهكاران، بيش از حد تصور ما ساده و ساده دل اند و ما خود نيز چنييم.

شهاب در آستانه ازدواج با نامزدش است. شرايط اقتصادي و مالي او باعث مي شود به اتفاق دوستش وارد يك معامله تجاري شود اما در كمال ناباوري پول هاي او را بالا مي كشند. شرايط سختي بر زندگي او حاكم مي شود. پول بهره اي مي گيرد و از پرداخت اقساط آن هم عاجز مي شود. طلبكاران او را راحت نمي گذارند. پدرش كه دبير مدرسه است وارد ماجراي او مي شود. نامزدش نيز او را تحت فشار قرار مي دهد. شهاب تحت تاثير اين فشارها دست به كار عجيبي مي زند.

بازيگران فيلم پل خواب :ساعد سهيلي ، هومن سيدي ، آناهيتا افشار ، حامد بهداد ، شهين تسليمي ، علي اكبر زنجانپور ، عليرضا ثاني فر ، فرخنده فرماني زاده ، حسام شجاعي و مجتبي پيرزاده.

ساير عوامل توليد فيلم پل خواب :كارگردان:اكتاي براهني ، تهيه كننده:جهانگير كوثري ، نويسنده:اكتاي براهني، مدير فيلمبرداري:پيمان شادمان فر، تدوين:سپيده عبدالوهاب، موسيقي:فردين خلعتبري، طراح صحنه و لباس:منصوره يزدان جو، دستيار اول كارگردان و برنامه ريز:علي تيموري، منشي صحنه:آرزو نيك پور، صدابردار:رشيد دانشمند، صداگذاري و ميكس:اميرحسين قاسمي، عكاس:سحاب زري باف، طراح چهره پردازي:ايمان اميدواري، آهنگساز:مازيار يونسي.

 

فيلم هاي ايراني جديد در سال 96 را بشناسيد + تصاوير

در فيلم سينمايي «سد معبر» حامد بهداد، باران كوثري، نادر فلاح، اكبر رحمتي، آوا شريفي، عرفان ناصري، مرتضي آقاحسيني، بهرام سروري نژاد، سجاد رحيمي، غلامعلي رضايي، فتح الله طاهري، مهدي ميري و نگار عابدي، عليرضا كمالي، گيتي قاسمي، حسام محمودي و محسن كيايي به ايفاي نقش پرداخته‌اند همچنين بازيگر خردسال اين اثر رونيكا نعمت الله است.

اين فيلم داستان قاسم كارمند اداره سد معبر شهرداري را روايت مي كند كه براي تغيير وضعيتِ زندگيِ خود بهبود با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد و در اين مسير با چالش مواجه مي شود.

 

«خانه كاغذي» به كارگرداني مهدي صباغ زاده با موضوعي اجتماعي از ۲۹ آذرماه در سينماهاي سراسركشور اكران شده است. اين فيلم سينمايي براي نخستين بار در سي‌وپنجمين جشنواره جهاني فيلم فجر به نمايش درآمد.

از جمله بازيگراني كه در اين فيلم سينمايي ايفاي نقش مي‌كنند مي‌توان به پرويز پرستويي ، تينا پاكروان، ثريا قاسمي، ستاره اسكندري، مهدي پاكدل، عليرضا كمالي، حسين پاكدل، محسن قاضي‌مرادي، ارد زند و شقايق فراهاني اشاره كرد.

فيلم سينمايي «خانه كاغذي» درباره پدر و دختر روزنامه‌نگاري است كه پرويز پرستويي نقش پدر و تينا پاكروان كه تهيه‌كنندگي اين فيلم را نيز برعهده دارد، نقش دختر او را ايفا مي‌كند.

فيلم هاي ايراني جديد در سال 96 را بشناسيد + تصاوير

پرويز پرستويي و ثريا قاسمي اكنون در فيلم سينمايي «قاتل اهلي» به كارگرداني مسعود كيميايي كه بر روي پرده سينماها است نيز ايفاي نقش مي‌كنند.

تينا پاكروان تاكنون تجربه فعاليت در حوزه‌هايي چون كارگرداني، تهيه‌كنندگي و بازيگري را در سينماي ايران دارد در آخرين حضور سينمايي خود در فيلم «سارا و آيدا» بازي كرده و اخيرا در مقام كارگردان؛ فيلم «لس آنجلس-تهران» داشت.

 

«حريم شخصي» به كارگرداني احمد معظمي و تهيه كنندگي عبدالرضا ساعتچي فرد در ژانر اجتماعي از ۲۲ آذر در سينماهاي كشور به روي پرده رفته است.

فيلم هاي ايراني جديد در سال 96 را بشناسيد + تصاوير

در اين فيلم سينمايي كه به معضلات فضاي مجازي در دنياي امروز جوانان مي‌پردازد از حضور بازيگراني چون ميلاد كي مرام، انديشه فولادوند، بهنوش بختياري، مهتاب ثروتي، سعيد اميرگاني، مسيح كاشاني، محمد تهوري، زنده ياد نقي سيف جمالي با حضور رعنا آزادي‌ور و باهنرمندي امير آقايي بهره برده است.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است:اينجا امن نيست...

 

فيلم «آذر» به كارگرداني محمد حمزه اي و تهيه كنندگي نيكي كريمي ساخته شده است.

بازيگران:

نيكي كريمي، حميدرضا آذرنگ، فريد سجادي حسيني، هستي مهدوي، ليلا زارع، مائده طهماسبي، مهران نايل، شيرين آقا كاشي، مانيا عليجاني، هومن سيدي و پژمان جمشيدي

فيلم هاي ايراني جديد در سال 96 را بشناسيد + تصاوير

درباره فيلم:

براي خودم فكرهايي داشتم آرزو داشتم مي خواستم قهرمان بشم مي خواستم اون چيزي كه جامعه بهم تحميل ميكنه رو كنار بزنم، خوبه.

ساير عوامل:

فيلمنامه: احسان بيگلري با همكاري پريسا هاشم‌پور، مجري طرح: مازيار ميري، مدير فيلمبرداري: پيمان شادمانفر، فيلمبردار: اديب سبحاني، صدابردار: پرويز آبنار، طراح لباس: غزاله معتمد، طراح صحنه: مهدي موسوي، طراح گريم: افروز بوجاريا.

 

منبع :dl-movies.ir

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 464 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 3:54

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : مرحله های ترجمه کتاب چگونه است ؟ بخوانید :

انتخاب کتاب مناسب برای ترجمه

اولین گام در ترجمه کتاب، انتخاب کتاب مناسب برای ترجمه است. کلمه «مناسب» در اینجا برای هر مترجمی، معنی متفاوتی دارد. یک مترجمی کتابی را مناسب می‌داند که خوب بفروشد و یکی دیگر کتابی را مناسب می‌بیند که باعث تقویت رزومه‌اش در جلسه مصاحبه دکترا شود و یکی دیگر کتابی را مناسب می‌داند که واقعاً از نظر محتوایی و علمی برای خواننده‌هایش مفید باشد. راه‌های مختلفی برای انتخاب کتاب مناسب برای ترجمه وجود دارد که در نوشته‌های بعدی به آن خواهم پرداخت.

پیدا کردن ناشر سرمایه‌گذار

گام بعدی بعد از انتخاب کتاب، پیدا کردن ناشری است که حاضر شود با سرمایه خودش کتاب شما را بعد از آماده‌سازی، چاپ و منتشر کند. بدیهی است که می‌توانید به دلایلی مانند عجله داشتن، کل هزینه‌های چاپ کتاب را خودتان بدهید.

برای پیدا کردن ناشر سرمایه‌گذار معمولاً باید حدود ۲۵ درصد کتاب را ترجمه و تایپ کنید و به همراه یک پروپوزال خوب که شامل جامعه هدف، دلایل ترجمه کتاب، دلایل موفقیت کتاب و… را به ناشران مرتبط با موضوع کتاب نشان بدهید و آن‌ها را به سرمایه‌گذاری ترغیب کنید. این مرحله شاید سخت‌ترین مرحله ترجمه کتاب باشد؛ پس ناامید نشوید و تمام تلاش‌تان را بکنید. در این مرحله قراردادهای مختلفی بین مترجم و ناشر بسته می‌شود: مثلاً ممکن است درصدی از قیمت پشت جلد کتاب برای مترجم اختصاص داده شود و یا ناشر برای همیشه کل امتیاز کتاب را از مترجم بخرد.

اجازه از ناشر خارجی برای ترجمه کتاب

این مرحله گاهی جایش با مرحله قبلی عوض می‌شود. مترجمان و ناشرانی که کپی‌رایت کتاب‌ها برایشان مهم است، قبل از شروع ترجمه کتاب، با ناشر خارجی مکاتبه می‌کنند و اجازه ترجمه کتاب را می‌گیرند؛ هر چند تقریباً هیچ‌کدام از ناشران ایرانی این کار را نمی‌کنند. در پست برای ترجمه کتاب، ابتدا از ناشر اجازه بگیرید! به طور کامل در این مورد توضیح داده‌ام.

تحویل فایل نهایی کتاب به ناشر

بعد از توافق با ناشر ایرانی و گرفتن اجازه ار ناشر خارجی، باید باقیمانده کتاب را ترجمه کنید و به ناشر ایرانی تحویل دهید. تقریباً همه ناشران فایل حروف‌چینی‌شده و آماده قبول می‌کنند؛ هر چند بعضی از ناشران معتبر، خودشان حروف‌چین، گرافیست، ویراستار و صفحه‌آرا دارند. پیشنهاد می‌کنم قبل از صفحه‌آرایی نهایی کتاب با ناشر هماهنگ کنید تا فایل نهایی مطابق شیوه‌نامه ناشر باشد و مجبور به دوباره‌کاری نشوید.

اخذ شابک و فیپا از کتابخانه ملی

در این مرحله ناشر، شابک کتاب (همان عدد ۱۳ رقمی داخل شناسنامه و پشت جلد کتاب) را دریافت می‌کند که یک عدد منحصربه‌فرد برای هر کتاب است. سپس کتاب را به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران می‌فرستد تا فیپا (همان کادر مستطیلی ابتدای کتاب‌ها که مشخصات کتاب در آن نوشته شده است) بگیرد. از این مرحله به بعد است که مشخصات کتاب، آنلاین می‌شود و برای همه از طریق سایت کتابخانه ملی در دسترس قرار می‌گیرد.

نمایی از کتابخانه ملی

نمایی از کتابخانه ملی

اخذ مجوز از اداره ارشاد

یکی دیگر از مراحل ترجمه کتاب، اخذ مجوز از اداره ارشاد است. در این مرحله ناشر نسخه یا نسخه‌هایی از کتاب را برای بررسی مواردی که خودتان بهتر می‌دانید، به اداره ارشاد استان می‌فرستد. اگر کتاب، علمی و تخصصی باشد، مشکلی در این مرحله به وجود نمی‌آید و در عرض چند روز، مجوز آن صادر می‌شود.

بستن قرارداد با چاپخانه و چاپ کتاب

خان آخر ترجمه کتاب، بستن قرارداد با چاپخانه توسط ناشر و چاپ کتاب است. در این مرحله ناشر روی مواردی مانند جنس کاغذ و جلد، قیمت و… با چاپخانه به توافق می‌رسد و کتاب راهی چاپ می‌شود.

امیدوارم با خواندن این پست، دید بهتری از فرایند ترجمه و چاپ کتاب به دست آورده باشید. اگر نکته مبهمی در این پست وجود دارد، آن را در قسمت کامنت‌ها بنویسد.

منبع

 

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 440 تاريخ : جمعه 23 شهريور 1397 ساعت: 16:28

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : چرا ارزشیابی تحصیلی کیفی توصیفی شد؟ بخوانید :

چرا ارزشیابی تحصیلی کیفی توصیفی شد؟

دانایان تعلیم و تربیت، به خوبی می‌دانند که فرایند ارزش‌یابی سنتی،یا دقیق‌تر، ارزش‌یابی غیر کیفی توصیفی، بجای این‌که ارزش‌یابی از فعالیت‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر آموزشی معلم و تلاش‌ها و عملکرد دانش‌آموزان باشد، و یا به ‌عنوان بخشی از فرایند آموزش و یادگیری جنبه‌ی مستمر و تکوینی داشته باشد، به انجام آزمون و اجرای امتحانات پایانی (تراکمی )در زمان‌های مشخص، با سوالات نه‌چندان مناسب و استاندارد، محدود شده بود. این آزمون‌ها معمولاً زمانی انجام می‌گرفت که، دانش‌آموز و اولیا، فرصت لازم را برای جبران کاستی‌ها و ضعف‌ها نداشتند؛ و چون این نوع از ارزش‌یابی، صرفاً برای رتبه‌بندی بچه‌ها صورت می‌گرفت، پیامد‌های ناخوشایندی چون: تهدید، سرزنش، تمسخر، تحقیر، مقایسه‌های نابخردانه و نابجا، تقویت احساس رقابت به جای پرورش حس رفاقت و… را،در بین دانش‌آموزان تقویت می‌کرد. ولذا درچنین فضایی، پیامد‌هایی چون: ایجاد اضطراب، بی‌انگیزگی، ترک تحصیل، فرار از مدرسه، شب ا دراری، و…در پی داشت.

یکی از بدی‌های ارزش‌یابی غیر کیفی – توصیفی این بود که، معلم پیوسته تلاش می‌کرد،دانش‌آموزان را نه برای زندگی کردن،که برای موفقیت در آزمون و امتحانات آماده کند که گویی هدف آموزش و پرورش، امتحان است، نه یادگیری؛ و دانش‌آموز نیز به مرور با افزایش تجارب خویش کم‌کم به این نتیجه می‌رسد که، باید شیوه و سبک یادگیری خود را،به‌گونه‌ای سازمان دهد تا مهارت لازم برای پاسخگویی به سوالات به‌دست آورد و گویا آن چه از نظر معلم مهم است، پاسخ صحیح به سوالات است و نه تلاش برای کشف، جستجوگری و یادگیری عمیق در جنبه‌های مختلف. متاسفانه خانواده‌ها نیز دانسته و ندانسته، در همراهی با نظام ارزش‌یابی سنتی، تمام توان خود را، صرف کمک به این موضوع می‌نمودند. به عنوان مثال، مادران و پدران سالانه بخش قابل توجهی از درآمد خود را صرف خرید انواع کتاب‌ های کمک آموزشی، کمک درسی، انواع تست‌ها، کتاب کار، راهنما، و….می‌کردند. در پایان امتحانات، اگر دانش‌آموزی در مقیاس عددی (۲۰ -۰) به بالاترین عدد دست پیدا می‌کرد، مورد لطف و محبت معلم، مسوولین مدرسه و والدین قرار می‌گرفت، و خدای ناکرده، در مواردی اگر اندکی از بالاترین عدد کمتر می‌شد، انواع و اقسام مارک‌ها، توسط همان افراد، بر پیشانی دانش‌آموزی که، پیوسته در حال «شدن »بود و، در ثانیه‌ها کس دیگری می‌گردید، زده می‌شد. این اقدام، یک خودباوری غیرواقعی از دانش‌آموزانی که نمرات بالایی در آزمون‌ها به‌دست می‌آوردند، به ‌وجود می‌آورد که، در عین حال، بسیار شکننده بود. زیرا هر آن ممکن بود در آزمونی دیگر، به‌گونه‌ای دیگر سرنوشت آن‌ها رقم بخورد و آن‌وقت در دانش‌آموزانی که عملکرد خوبی داشتند و معمولاً تکالیف و فعالیت‌های یادگیری را به درستی انجام ‌می‌دادند، اما ممکن است نمرات بالایی به‌دست نیاورند، احساس ضعف و ناتوانی تقویت می‌شد. اگر باور داشته باشیم عدد، نه به‌عنوان یک نتیجه‌ی قطعی، بلکه فقط به‌عنوان یک علامت،که معلم بنابر قراردادی که دارد، نتیجه‌ی عملکرد دانش‌آموز را در یک آزمون با آن علامت، نشان می‌دهد؛ دیگر به نمرات، آن گونه که در خانواده‌ها شکل گرفته و جای باز نموده، نگاه نمی‌کردیم. آنچه حضور موثر ارزش‌یابی را در فرایند آموزش، توجیه می‌کند، همان جنبه‌ی بازخوردی آن، به منظور اصلاحات بعدی است. به عبارت دیگر، به جای آن که نظام ارزش‌یابی و اندازه‌گیری در خدمت آموزش، رشد و توسعه‌ی دانش فراگیران و معلمان قرار گیرد، فرایند تدریس و یادگیری در خدمت نظام سنجش و آزمون در آمده بود و ملاک قضاوت در مورد عملکرد نظام و دانش‌آموز، در یک مقیاس صفر تا بیست خلاصه می‌شد. بنابراین جایی که اندازه‌گیری، سنجش و ارزش‌یابی تحصیلی، می‌تواند با اتخاذ شیوه‌های درست و بهره‌گیری صحیح از نتایج آن، به‌عنوان فعالیتی ارزشمند، هدایت‌کننده و ارتقا‌ دهنده‌ی شرایط یادگیری و عملکرد دانش‌آموزان باشد، با استفاده‌ی نابجا از آن، این رکن مهم فرایند یاددهی – یادگیری، از گردونه خارج و حتی در مواردی به مانعی برای یادگیری تبدیل می‌گردید. بنابراین تغییر ارزشیابی نمره ای به ارزش‌یابی کیفی – توصیفی ضروتی بود که از سال ۱۳۷۸ در ایران شروع شد.

منبع : https://www.sanop.org/blog/%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%81%DB%8C-%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%AF/

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 472 تاريخ : جمعه 23 شهريور 1397 ساعت: 16:18

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : دانلود فیلم همه چی عادیه بخوانید :

دانلود فیلم همه چی عادیه با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی همه چی عادیه با کیفیت Full HD 1080

دانلود فیلم ایرانی جدید همه چی عادیه به کارگردانی محسن دامادی محصول سال ۹۵

دانلود فیلم ایرانی، دانلود فیلم جدید، دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم

New Film By Mohsen Damadi – Hamechi Adieh

فیلم همه چی عادیه

 

 

نام اثر : همه چی عادیه

کیفیت ها : Full HD 1080p – hd 720p – sd 480p

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم : سینمایی

محصول : ایران

موضوع : اجتماعی – طنز

نویسنده : محسن دامادی

کارگردان : محسن دامادی

تهیه کننده : محسن دامادی

با هنرنمایی : عباسغزالی، بهنوش بختیاری، رز رضوی، پژمان بازغی، رضا رویگری، لیلا بلوکات و سحر قریشی، همراه با نگین معتضدی، صفر کشکولی، بیتا عالمی، اسما حسینی، امیر جنانی و عرفان حسینی

سال تولید : ۱۳۹۵

تاریخ انتشار : ۱۳۹۷

مدت زمان : ۹۴ دقیقه

 

درباره فیلم :

همهچی عادیه فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی محسن دامادی محصول سال ۱۳۹۵ است. فیلم همه چی عادیه! یک معضل اجتماعی را با زبانی طنز به تصویر کشیده است.

 

دیگر عوامل فیلم همه چی عادیه :

نویسنده،کارگردان و تهیه کننده : محسن دامادی، سرمایه گذاران : حمیدرضا صابری راد،محسن دامادی، مدیر فیلمبرداری : امین جعفری، مدیر صدابرداری : رشید دانشمند، تدوین : پویا دامادی، مجری طرح : عرفان حسینی، طراح صحنه و لباس :بهنام کلامی، طراح گریم : امید گل زاده،مجریان گریم : سپیده کاظمی، حسن یحیی پور، مشاور رسانه ای : امین اعتمادی مجد، عکاس : لیلا خوش کنار، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان : نرجس ابراهیمی، منشی صحنه : زهرا تحقیقی، مدیر تدارکات : علی صبوری، سایر بازیگران : آرمین شیخ

 

منبع :  سایت dl-movies.ir

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 465 تاريخ : شنبه 27 مرداد 1397 ساعت: 6:35

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : لینک سازی در وبلاگ ها بخوانید :

لینک سازی یکی از مهمترین کار هایی است که یک وبسایت برای پیشرفت به آن نیاز دارد . خیلی از کسانی که به تازگی وارد دنیای سئو و بهینه سازی وبسایت شده اند با واژه لینک سازی کمی مشکل دارند و دقیق نمیدانند که چطور میبایست لینک سازی طبیعی انجام داد .

قبل از هرچیزی باید بگم لینک سازی به فاکتور های زیادی بستگی دارد که با سرچ در گوگل میتوانید به این فاکتور ها دسترسی داشته باشید . لینک سازی در وبلاگ ها نیز یکی از بهترین روش های دریافت لینک طبیعی میباشد که در این مقاله قصد داریم به شما توضیح دهیم که چگونه میتوانید از وبلاگدهی ها لینک دریافت کنید .

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید :

لینک سازی در وبلاگ ها

همانطور که در ابتدای این مقاله عرض کردیم لینک سازی در وبلاگ ها یک روش طبیعی میباشد و از روش های کلاه سیاه به حساب نمی آید البته بعضی از سئوکار ها به این حرف اعتقاد ندارند و اختلاف نظر در آن وجود دارد ولی به هرحال با توجه به تجربه شخصی بنده لینک ساختن در وبلاگ ها در صورتی که اصولی باشد باعث افزایش رتبه میشود .

ساخت بک لینک در وبسایت ها قواعدی را به همراه دارد که اگر به آنها توجه کنید درصد پنالتی شدن وبسایت را به صفر خواهد رساند .

سعی کنید در تمامی وبلاگدهی ها عضو شوید و برای خود حداقل یک وبلاگ راه اندازی کنید . از آن جایی که وبلاگ یک ساب دامین از دامین اصلی میباشد دارای دامین آتوریتی بالایی است و تنها کاری که شما میبایست انجام دهید این است که در وبلاگ ها شروع به تولید محتوا کنید و پیج اتوریتی وبلاگ خود را افزایش دهید و سپس در آنها شروع به لینک ساختن نمایید .

نکته :

  • اگر با نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی آشنایی داشته باشید باید بدانید که قرار دادن تعداد زیادی لینک در یک مقاله تاثیر کمی خواهد داشت و حتما میبایست در مقالات خود از ۳ الی ۴ لینک استفاده نمایید .
  • لینک گرفتن از وبلاگ هایی که با پیج اتوریتی ۱ هستند نیز اهمیت دارد ولی اگر پیج اتوریتی وبلاگ خود را بیشتر کنید تاثیر ان چند برابر خواهد شد
  • در لینک سازی خود تنوع داشته باشید یعنی فقط با یک انکر تکست یا کلمه کلیدی لینک سازی انجام ندهید و کلمات کلیدی خود را تغییر دهید .
  • فقط در وبلاگدهی ها لینک سازی انجام ندهید و در فروم ها و … نیز اقدام به لینک سازی کنید .
  • بیشتر وبلاگدهی ها لینک های بصورت فالو میدهند بنابراین سعی کنید از وبلاگ هایی لینک بگیرید که دامین اتوریتی بالاتری نسبت به سایت شما دارند .
  • توجه کنید که فقط در وبلاگ ها به وبسایت خود لینک ندهید یعنی در یک مقاله ۱۰۰۰ کاراکتری که در آن ۵ لینک وجود دارد سعی کنید ۲ یا ۳ لینک به وبسایت خود دهید و مابقی لینک ها را به وبلاگ دیگر و یا سایت دیگر دهید .

اگر به نکاتی که در بالا گفته ایم به درستی عمل کنید حتما نتیجه خوبی خواهید گرفت فقط توجه داشته باشید که در لینک سازی عجله ای وجود ندارد و سعی کنید کم کم اقدام کنید همچنین یک مقاله راجب به لینک سازی در فروم ها نیز منتشر کرده ایم که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه نمایید .

لیست بهترین وبلاگدهی های ایرانی

وبلاگدهی های گوناگونی وجود دارند که شما میتوانید در انها اقدام به لینک سازی کنید که از قدیمی ترین آنها میتوان بلاگفا , میهن بلاگ , رز بلاگ و … را اشاره نمود که علاوه بر لینک ساختن در انها میتوانید بازدیدکننده به وبسایت خود جذب نمایید .

بالاترین دامین آتوریتی در بین وبلاگ های ایرانی مطعلق به بلاگفا میباشد که دارای دامین اتوریتی ۷۲ است که بنظر بنده یکی از بهترین وبلاگدهی ها میباشد . درضمن تعدادی وبلاگ با پیج اتوریتی بالای ۳۰ نیز در وبسایت تسمینو به فروش گذاشته شده است که میتوانید آن ها را خریداری نموده و در آن ها اقدام به لینک ساختن نمایید .

در وبلاگدهی های خارجی نیز لینک سازی انجام دهیم ؟

سیستم های وبلاگدهی زیادی وجود دارد در خارج از کشور که با دامین اتوریتی گاها ۱۰۰ نیز میباشد مانند وردپرس , بلاگر و … ولی توصیه میکنیم که بیشتر در وبلاگدهی های ایرانی فعالیت داشته باشید زیرا این وبلاگدهی ها بیشتر فیلتر هستند و بازدید کننده ایرانی نمیتوانید جذب کنید ولی درکل وبلاگدهی های خارجی نیز مفید هستند ولی نه به اندازه وبلاگدهی های ایرانی .

نتیجه

لینک بیلدینگ یکی از مهمترین فعالیت ها در سئوی خارجی وبسایت میباشد و هر وبسایتی میبایست آن را به درستی انجام دهد و لینک سازی نیز روش های گوناگونی دارد که یکی از آن ها وبلاگ ها میباشند که شما با انتشار رپورتاژ اگهی در این وبلاگ ها میتوانید لینک های مفیدی را دریافت کنید .

امیدوارم که از این مقاله آموزش سئو و لینک بیلدینگ راضی بوده باشید و با نظرات خود درباره این مطلب دیگران را نیز درباره نظرات خود آگاه کنید

ما برای شما حدود 200 وبلاگ قرار میدهیم که میتونید لینکسازی رو با مبلغ ناچیزی انجام بدید لیست وبلاگ هارو مشاهده کنید

http://helenmusic.blogtez.com

http://helenmusic.tebyan.com

http://dlmusicnewsong.blogfa.com

http://newmusicpop.rozblog.com

http://musicdlsong.mihanblog.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://moosighijadid.blog.ir

http://ahanghayeshad.parsiblog.com

http://ahanglove.blogsky.com

http://ahangirani.niloblog.com

http://radiomusic.emyspot.com/blog/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://HappyMusicdownload.blogspot.com

http://downloadahang.eklablog.com

http://mp3ahang.hatenablog.com

http://helenmusicir.wordpress.com

http://musicremix.fardblog.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://musiciranijadid.avablog.ir

http://musicghamgin.javanblog.ir

http://ahangirani2018.monoblog.ir

http://musicorkest.farsiblog.com

https://musicirooni.site123.me

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://newmusic2018.vcp.ir

http://tehranmusic.blogsazan.com

http://rezamohebi.doodlekit.com/blog

http://bestmusic.mizbanblog.com/

http://radiomusic.emyspot.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahang2019.tinysite.ir/

http://avamusic.parsablog.com/

http://mp3baran.blogtez.com

http://ahangmojaz2018.bestblog.ir

http://abrmusic.roomfa.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://newsongmusic.niloblog.com

http://ahangirooni.blogsky.com

http://musicshad.persianblog.ir

http://www.oldmusicall.loxblog.com

http://radiojavanmusic2019.mihanblog.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahangtaraneh.hamrahblog.com

http://akadmusic.weblog.com.co

http://radiomusic.limoblog.ir

http://pormusic.negarablog.ir

http://alexmusic.blograz.ir

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahangirooni.vistablog.ir

http://blogmusic.noblog.ir

http://nex1music.kowsarblog.ir

http://nicmusic.madblog.ir

https://sites.google.com/site/ahoomusic2019/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://jenabmusic.blogr.ir

http://nicemelody.sitearia.ir

http://popmusic.wallinside.com

http://faridmusicall.yektablog.net

http://simamusic.takblog.net

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://bia2music.bigsite.ir

http://ahangfa.azadblog.com

https://sites.google.com/site/musicall2019/

http://arismusic.tebyan.net/newindex.aspx

http://musicgold2019.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahangnatanz.tebyan.net/newindex.aspx

http://persianmusic2019.mihanblog.com

https://sedabaran2019.blogspot.com/

http://boamusic1998.loxblog.com/

https://sites.google.com/site/romanjadid2019

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://aradmusic.tebyan.net/newindex.aspx

http://ardalanmusic.loxblog.com/

http://topmusic2019.mihanblog.com

https://sites.google.com/site/romanasheghaneh22

http://bluemusic4.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://wikimusic2019.mihanblog.com

http://moosighi2019.tebyan.net/newindex.aspx

http://catmusic2019.loxblog.com/

http://sahelmusic2019.mihanblog.com

https://tehmusic2019.blogspot.com/

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahang2020.tebyan.net/newindex.aspx

http://newmusic2019.mihanblog.com

http://azadmusic.blogsky.com/

https://asramusic2019.blogspot.com/

http://popmusic2019.mihanblog.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://Farskids2019.mihanblog.com

http://roztaraneh.tebyan.net/newindex.aspx

https://musicazad2020.blogspot.com/

http://atenaahang.mihanblog.com

http://yasmusic2010.loxblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://mahanmusic2019.mihanblog.com

https://ahangpop.persianblog.ir

http://hanrimp3.loxblog.com/

https://paiamusic.blogspot.com

http://vidamusic.unblog.fr/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahangfarsi2019.blogsky.com/

http://beckmusic.blogsky.com/

http://ahangseda.tebyan.net/newindex.aspx

https://sites.google.com/site/lormusic2000/

http://lionmusic1100.loxblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://rockmusic.tebyan.net/newindex.aspx

http://ariamusic2020.loxblog.com/

http://daryamp3.mihanblog.com

https://ahangkordijadid.persianblog.ir

http://ahangkhas2020.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://ahanglorijadid.persianblog.ir

http://leylaahang2019.loxblog.com/

http://badrudmusic.tebyan.net/newindex.aspx

http://ArefMusicall.mihanblog.com

https://sites.google.com/site/kordimusic2019/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://moosighi2019.blog4ever.com

http://dogmusic2211.loxblog.com/

http://musicjadid2019.mihanblog.com

https://musicshomalinew.persianblog.ir

http://royataraneh.blogsky.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://musicjonoobi.persianblog.ir

http://natashadl.mihanblog.com

http://musicirani.niniweblog.com

http://hiradmusic2020.loxblog.com/

http://oldmusic1.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://sites.google.com/site/ketabjadid11/

https://sites.google.com/site/beytoote11/

https://sites.google.com/site/yellowmusic23

https://www.plurk.com/helenmusic

https://www.smore.com/wpcvs

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://www.wykop.pl/mikroblog/

http://www.leapzipblog.com/profile/helenmusic76

https://parsamusic65072360.wordpress.com/blog/

http://eduahang.ucoz.net

https://oldmusichappy.blogspot.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://musicwedding2020.blogspot.com

https://radiojavan11.blogspot.com/

https://ahangshad2010.blogspot.com/

https://musicbirthday.persianblog.ir/

https://taranehasheghaneh.persianblog.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://moeinmusic11.persianblog.ir

https://narjesmusic.persianblog.ir

https://mahanmusic2018.persianblog.ir

http://zahramosighi.blogsky.com

http://eshghtaraneh.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://silvermusic2020.blog.ir/

http://javadmusic2019.vcp.ir/

http://perspolismusic.niloblog.com/

http://sepahanmusic.niloblog.com/

http://esteghlalmusic.niloblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://tractormusic.niloblog.com/

http://zobahanmusic.niloblog.com/

http://fooladmusic.niloblog.com/

http://nasajimusic.niloblog.com/

http://abadanmusic.niloblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://parsjonoobimusic.niloblog.com/

http://sepidroodmusic.niloblog.com/

http://messimusic.mizbanblog.com/

http://suarezmusic.haniablog.com/

http://albamusic.dibablog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://arturmusic.asemanblog.com/

http://ronaldomusic.bestblog.ir/

http://modricmusic.bestblog.ir/

http://kroosmusic.bestblog.ir/

http://marcelomusic.bestblog.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://neymarmusic.farsiblog.com/

http://eriksenmusic.sitearia.ir/

http://kanemusic.sitearia.ir/

http://cavanimusic.sitearia.ir/

http://rabiotmusic.sitearia.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://pogbamusic.rozblog.com/

http://jonesmusic.rozblog.com/

http://hazardmusic.rozblog.com/

http://willanmusic.rozblog.com/

http://kantemusic.rozblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://abidalmusic.rozblog.com/

http://cotimusic.rozblog.com/

http://alabamusic.rozblog.com/

http://reusmusic.rozblog.com/

http://ozilmusic.rozblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://avamusic22.parsablog.com

http://musicirooni.parsablog.com/

http://avasong.parsablog.com/

http://radiomusic1.parsablog.com/

http://ahangbaran.blogr.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://musicbaran20.blogr.ir/

http://ganjamusic.blogr.ir/

http://bia2music.blogr.ir/

http://popmusic1.blogr.ir/

http://behmusic.blogr.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://orangemusic.noblog.ir

http://rohammusic.monoblog.ir/

http://azitamusic.monoblog.ir/

http://sheydamusic.monoblog.ir/

http://wikisedamusic.monoblog.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://voryamusic.blogsky.com/

http://aydinmusic.blogsky.com/

http://bitamusic.hamrahblog.com/

http://shohrehmusic.hamrahblog.com/

http://hamedmusic.hamrahblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://pashamusic.hamrahblog.com/

http://mehrimusic.hamrahblog.com/

http://hadimusic.hamrahblog.com/

http://alirezamusic.hamrahblog.com/

http://najmemusic.hamrahblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://rostammusic.blogsky.com/

http://marymusic.blogsky.com/

http://samarmusic.madblog.ir/

http://taranehirani.limoblog.ir/

http://mosighiold.limoblog.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://atenamusic.blograz.ir/

http://mehdimusic.aslblog.ir/

http://atiemusic.loxblog.com/

http://azadehmusic.loxblog.com/

http://hanrymusic.loxblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://bigidoomusic.persianblog.ir/

https://dadashmusic.persianblog.ir/

http://aryanamusic.rozblog.com/

http://fazmusic.blogr.ir/

http//farskids.blogr.ir

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 414 تاريخ : سه شنبه 23 مرداد 1397 ساعت: 17:10

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : متن آهنگ دوست دارم کیوان ذهب بخوانید :

متن آهنگ دوست دارم کیوان ذهب

Lyrics Music Keyvan Zahab Dooset Daram

متن آهنگ دوست دارم کیوان ذهب

 

ترانه و شعر آهنگ دوست دارم کیوان ذهب

چطوری دلت اومد بری تنهام بذاری عکسای دوتاییمون بمونه یادگاری
حالا که میخوایی بری بگو که مقصری قول بده هر جا میری عشقمو از یاد نبری

دوست دارم نمیفهمی دوست دارم چه بی رحمی کجا دستامو ول کردی نموند از تو برام سهمی
دوست دارم نمیفهمی دوست دارم چه بی رحمی کجا دستامو ول کردی نموند از تو برام سهمی

تکست آهنگ دوست دارم کیوان ذهب

بعد تو چیکار کنم با اون همه خاطره ها بده دستاتو به من به یاد اون گذشته ها
همه چی تموم میشه همون جوری که تو میخوای میدونستم که بری دیگه هیچ وقت نمیای

دوست دارم نمیفهمی دوست دارم چه بی رحمی کجا دستامو ول کردی نموند از تو برام سهمی
دوست دارم نمیفهمی دوست دارم چه بی رحمی کجا دستامو ول کردی نموند از تو برام سهمی

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 391 تاريخ : دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت: 6:07

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :